Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poldyziu
Początkujący
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 14:23, 10 Maj 2009 Temat postu: Mało mocy - jawa |
|
|
Gdy ruszam Jawa strasznie długo się rozpędza .... nawet jak manetka gazu jest najbardziej przekręcona . Co robić ... czy to mogą być pierścienie ?? o.O :?:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 15:21, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
zurzyty silnik albo zalewa albo zębatka na szybkość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 19:48, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A do ilu dochodzi? Ile Pali? Kolor swiecy? Jak sie zachowuje na zimym? Jak odpala? Odpowiedz na to wszystko i wiecej co Ci przyjdzie do glowy to Ci powiem. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poldyziu
Początkujący
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:42, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jedzie 53 km/h .... pali dużo ..... świece wymieniałem na nową .... zimna na pych ;/ .... co tam jeszcze i gaśnie na niskich obrotach .... wszystko... z góry dzięki !! POZDRO ! :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MIODEK
Bywalec
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 16:46, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zobacz w jakim stanie tłok,pierscienie,cylinder
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:47, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm wolno sie rozpedza...
Ale w miejscu normalnie wchodzi na obroty? Tylko jak jedziesz to go muli?
Jesli w miejscu go muli - gaznik , zaplon
Jesli w miejscu jest dobrze - wyreguluj hamulce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poldyziu
Początkujący
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:57, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Miodek - tłok cylinder jest git ... tylko właśnie pirścienie będe wymieniał więc zobaczę
galakty - w miejscu jest git , muli jak jade , gaźnik przeczyściłem .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:05, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zrob tak... odlacz hamulce calkowicie... Przejedz sie kawalek i zobacz czy pomoglo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poldyziu
Początkujący
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:10, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a ten jak mi gasnie na niskich obrotach ??;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XDHubi
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:21, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
to wyreguluj obroty na napinaczach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poldyziu
Początkujący
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:25, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
nie nie nie przecież jak ja pcham to jest git nic nie trze :P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Poldyziu dnia Pon 17:54, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 19:27, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
XDHubi napisał: | to wyreguluj obroty na napinaczach |
Że co?
Po pierwsze uszczelnij wszystkie polaczenia i wyczysc tlumik, a takze filtr powietrza. Ustaw przerwe na swiecy(0,4mm), ustaw zaplon(moze byc za wczesnie, szczegolnie Jak ciezko odpala(tylko wysokich obrotow). jezeli opala normalnie dostaje za malo paliwa, czyli zwiekszyc poziom w komorze plywakowej. No i regulacja obrotow jalowych sie klania . Jakie masz zebatki, kolor swiecy i kiedy sie pojawil problem, czy czyms byl poprzedzony Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poldyziu
Początkujący
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:45, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zębatki oryginalne co do świecy jest wymieniona bo dawała złą iskre i przerywało ale teraz jest git ... zrobię to co powiedziałeś, już nie mogę wytrzymać nerwy puszczają jak mi gaśnie na tych niskich obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XDHubi
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:04, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
pks coś mi dzisiaj odjebało z tymi napinaczami i jak juz to chyba chciałem napisać podkręć i niewiem czy napewno tutaj xD problemy może mi sie mieszaja bo cały dzien na forum siedze xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poldyziu
Początkujący
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:14, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
tylko bez tej Łaciny xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|