Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aleks172
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:30, 28 Maj 2009 Temat postu: Male pytanko |
|
|
Czy jak niedawno wymieniłem stworzeń iskrownik i pierśćienie musze go dotrzeć? Bo jak go rozgrzeje to muli i przerywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Czw 19:34, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ustaw zapłon i gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 19:50, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli wymieniłeś pierścienie to musisz go docierać bo inaczej będzie kiszka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aleks172
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:01, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A jak sie dociera?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 20:05, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To by było tak.
1Robisz bogatszą mieszankę paliwa z olejem(więcej oleju do benzyny)
2.Wolno jeździj i nietrzymaj silnika na wysokich obrotach.
3.Pilnuj oby silnik się za mocno nieprzegrzal-a jak już się to stanie to zgaś i poczekaj z jakieś 15-20 min aż ostygnie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
aleks172
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:13, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 12:51, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jak pomoglem to wiesz co zrobić!(żart) niejstem tu dla pochwał czy innych odznaczeń jestem po to żeby pomagać pzdr
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 17:22, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ogarzysta200 napisał: | To by było tak.
1Robisz bogatszą mieszankę paliwa z olejem(więcej oleju do benzyny)
2.Wolno jeździj i nietrzymaj silnika na wysokich obrotach.
3.Pilnuj oby silnik się za mocno nieprzegrzal-a jak już się to stanie to zgaś i poczekaj z jakieś 15-20 min aż ostygnie.
Pozdrawiam |
A gowno prawda!
1. Bogata mieszanka moze byc w benzyne, ale nie w olej.
2. MEtoda ta jest bledem, kazdy dwusuw docierany w ten sposob bedzie poprostu zamulal...
3. OK.
Nie oznacza to jednak, ze dajesz mu w pi*** przez caly czas. Jezeli wymieniles tylko tyle docieranie potrwa 150km, przy czym porysujesz cylinder... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek983265
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 21:26, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Pks sądzisz ze powinno sie jezdzic przez jakis czas po 50km a raz np po 40 ? czy chodzi i o to zeby jezdzic unikac zbyrniego nagrzewania i męki dla silnika ? hm mógłybs powiedziec iz mam zamair wymienic tłok i pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Pią 22:17, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Czesc.....
Mam zamiar wymienic tłok z pierscieniami i nie wiem dokladnie ile trzeba zrbic kilometrow zeby dobrze dotrzec.... bo każdy mówi inaczej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Pią 22:17, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vince
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bro.
|
Wysłany: Sob 5:16, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja docierałem tłok z pierścieniami jakieś 200km i to wystarczy w zupełności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RaceKing1
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski
|
Wysłany: Sob 13:14, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ale przeczytajcie sobie skan orginalnej książki serwisowej
Ja tak zrobiłem,tam wszystko jest dokładnie opisane,ile co i jak
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Sob 16:00, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja słyszałem, że prawidłowo 1200km potrzeba zeby dotrzeć oO przynajmniej kuzyn mi tak mówił, bo on suzuki ma na dotarciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tonet
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kobiór
|
Wysłany: Sob 19:28, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tyle to sie skutery dociera...Lub wieksze motory jawce tyle nie trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:28, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
RaceKing1 napisał: | Ale przeczytajcie sobie skan orginalnej książki serwisowej
Ja tak zrobiłem,tam wszystko jest dokładnie opisane,ile co i jak
Pozdrawiam. |
Stary, mam praktyki od szpecow przygotowujacych maszyny do rajdow motocrossowych, oni wiedza o wiele wiecej. Tam codziennie przygotowuja od podstaw z 10 maszyn i wiedza co mowia... Ksiazeczka napisana jest tak, aby kompletny za przeproszeniem lamer nie zatarl silnika...
Cytat: | ja słyszałem, że prawidłowo 1200km potrzeba zeby dotrzeć oO przynajmniej kuzyn mi tak mówił, bo on suzuki ma na dotarciu |
To zalezy o wielu czynnikow... Przedewszystkim od jakosci czesci, ilosci wymienianych czesci i ich spasowania, temperatury pracy itd. itp., a nawet od samego procesu docierania. Tez mam Suzuki i go powinno sie na nowym silniku docierac 1600km, co ty na to? Jawke na nowym silniku dociera sie 1000km. Na polskich czesciach z 650km. Czeski kompletny tlok ok. 340 km polski z 200km. Same pierscienie wystarczy 150km i 100km, a nawet zazwyczaj ponizej. O jakosci czesci swiadczy przebieg jaki mozna zrobic motocyklem. Kazdego robi sie tak, aby przejechal te 20 000km, o ile moje Suzuki przejechalo 56 000km bez awarji na jawce 20 000km to rekord i zadko kto tyle dojezdza. Zazwyczaj jak sie kombinuje pierwszy remont to 5 000km, jak sie szanuje to 15 000km a jak sie zna to te 20 000km mozna pyknac. Co do docierania dociera sie ostro. Najwazniejsze jest zawsze dogrzac go do odpowiedniej temperatury na srednich obrotach podaczas jazdy. Nigdy nie robic tego w upalne dni, bez wietrzne. Nie puszczac silnik na aby pracowal na luzie. Nie schodzic na bardzo niskie obroty, to wrecz zabojstwo! Dobrze dociera sie pod wieczor w lato, lub jesienia, nigdy jak pada deszcz czy sa kaluze! Gdy slabnie nalezy od razu stanac i wylaczyc silnik aby odpoczal 15min. Co do przebiegu najwazniejsze jest pierwsze 30km. Robi sie to mniej wiecej tak: silnik jest dogrzany na srednich obrotach, na 50% manetki na ostatnim biegu jedziesz nieprzerwanie tak dlugo, az zacznie zwalniac lub 3min i przerwa 15min(tak dlugo, az bedzie 10km), nastepne 10km z manetka na 75%, ostatni etap z 100%. Tak dotarty silnik ma odpowiednio ulozone pierscienie i zyskuje nawet do 5% mocy, wazne jest go wyczuc, dlatego metoda nie jest popularna... Dalej dociera sie jak chce, czasem tylko trzeba zrobic przebiezke. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|