Magneto trze o zapłon co zrobic ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel6467
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kuszewo/Poznan

PostWysłany: Pią 22:21, 02 Mar 2012    Temat postu: Magneto trze o zapłon co zrobic ?

Witam mam taki problem kupiłem nowy wał złozyłem wszystko jest ok ale niestety nie do konca bo problem z magnetem trze o zapłon i nie wiem co zrobic ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 22:29, 02 Mar 2012    Temat postu:

Wał do wymiany, czop za długi. Była o tym mowa na forum 100 razy. Trzeba było poczytać przed zakupem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel6467
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kuszewo/Poznan

PostWysłany: Pią 22:35, 02 Mar 2012    Temat postu:

ale jak to do wymiany kupiłem dokładnie [link widoczny dla zalogowanych] tego o co chodzi ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 22:39, 02 Mar 2012    Temat postu:

Tak właśnie myślałem, że ten kupiłeś. Do wymiany, normalnie. Na taki, z czopem o prawidłowej długości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel6467
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kuszewo/Poznan

PostWysłany: Pią 22:43, 02 Mar 2012    Temat postu:

ja pierdo** juz sie tak cieszyłem ze mam wał wzmacniany a tu dupa ! a nie przerabiał moze ktos takiej sprawy ? a to czyli chodzi o ten czop co przychodzi magneto jest zbyt długi?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel6467 dnia Pią 22:47, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 22:46, 02 Mar 2012    Temat postu:

Przerabiał ktoś. Ja. Dla tego Ci piszę. Czop od strony magneta jest za długi dla tego magneto obciera o iskrownik. I nie pomaga piłowanie magneta, żeby było niższe - sprawdzałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel6467
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kuszewo/Poznan

PostWysłany: Pią 22:49, 02 Mar 2012    Temat postu:

Jeszcze kolego mam 1 pytanie bo widze ze masz troche doswiadczenia co mowisz o cylindrze 60ccm [link widoczny dla zalogowanych] jak u Cb ta sprawa ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel6467 dnia Pią 22:52, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 22:54, 02 Mar 2012    Temat postu:

Niestety nie posiadam ów cylindra 55 cm3, ale poszukaj na forum bo było wiele tematów na ten temat. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel6467
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kuszewo/Poznan

PostWysłany: Pią 23:01, 02 Mar 2012    Temat postu:

a jak by cos podłozyc pod zapłon zeby do konca nie doszedł? myslałes cos o tym ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 23:01, 02 Mar 2012    Temat postu:

Próbuj Wink Ja mam złożony silnik z innym wałem więc już nic nie będę kombinował, ale Ty możesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel6467
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kuszewo/Poznan

PostWysłany: Pią 23:04, 02 Mar 2012    Temat postu:

Spoko cos napewno wykombinuje dam znac na forum jak cos ;D ale dzieki za rady , juz wału tak łatwo se nie kupie bez sprawdzenie ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 23:08, 02 Mar 2012    Temat postu:

hym.. Akurat tak się składa że też mialem taki problem, za cholerę nie mogłem dojść co jest.. ale po spiłowaniu tych "wąsów" na magnecie zapłon wszedł i nie ociera.. Chyba że nie u każdego tak się da..ale to tylko świadczy o tym, że trzeba wymieniać same korby zamiast całych wałów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 23:19, 02 Mar 2012    Temat postu:

Ja spiłowałem magneto (te wąsy i jeszcze trochę) i dalej tarło... Więc może troszkę się różniły te wały Smile A stary wał teraz śmiga aż miło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin