Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel6467
Początkujący
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kuszewo/Poznan
|
Wysłany: Pią 22:21, 02 Mar 2012 Temat postu: Magneto trze o zapłon co zrobic ? |
|
|
Witam mam taki problem kupiłem nowy wał złozyłem wszystko jest ok ale niestety nie do konca bo problem z magnetem trze o zapłon i nie wiem co zrobic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 22:29, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wał do wymiany, czop za długi. Była o tym mowa na forum 100 razy. Trzeba było poczytać przed zakupem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel6467
Początkujący
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kuszewo/Poznan
|
Wysłany: Pią 22:35, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ale jak to do wymiany kupiłem dokładnie [link widoczny dla zalogowanych] tego o co chodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 22:39, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tak właśnie myślałem, że ten kupiłeś. Do wymiany, normalnie. Na taki, z czopem o prawidłowej długości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel6467
Początkujący
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kuszewo/Poznan
|
Wysłany: Pią 22:43, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja pierdo** juz sie tak cieszyłem ze mam wał wzmacniany a tu dupa ! a nie przerabiał moze ktos takiej sprawy ? a to czyli chodzi o ten czop co przychodzi magneto jest zbyt długi?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel6467 dnia Pią 22:47, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 22:46, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Przerabiał ktoś. Ja. Dla tego Ci piszę. Czop od strony magneta jest za długi dla tego magneto obciera o iskrownik. I nie pomaga piłowanie magneta, żeby było niższe - sprawdzałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel6467
Początkujący
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kuszewo/Poznan
|
Wysłany: Pią 22:49, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jeszcze kolego mam 1 pytanie bo widze ze masz troche doswiadczenia co mowisz o cylindrze 60ccm [link widoczny dla zalogowanych] jak u Cb ta sprawa ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel6467 dnia Pią 22:52, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 22:54, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Niestety nie posiadam ów cylindra 55 cm3, ale poszukaj na forum bo było wiele tematów na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel6467
Początkujący
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kuszewo/Poznan
|
Wysłany: Pią 23:01, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
a jak by cos podłozyc pod zapłon zeby do konca nie doszedł? myslałes cos o tym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 23:01, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Próbuj Ja mam złożony silnik z innym wałem więc już nic nie będę kombinował, ale Ty możesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel6467
Początkujący
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kuszewo/Poznan
|
Wysłany: Pią 23:04, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Spoko cos napewno wykombinuje dam znac na forum jak cos ;D ale dzieki za rady , juz wału tak łatwo se nie kupie bez sprawdzenie ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 23:08, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
hym.. Akurat tak się składa że też mialem taki problem, za cholerę nie mogłem dojść co jest.. ale po spiłowaniu tych "wąsów" na magnecie zapłon wszedł i nie ociera.. Chyba że nie u każdego tak się da..ale to tylko świadczy o tym, że trzeba wymieniać same korby zamiast całych wałów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 23:19, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja spiłowałem magneto (te wąsy i jeszcze trochę) i dalej tarło... Więc może troszkę się różniły te wały A stary wał teraz śmiga aż miło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|