Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roker
Bywalec
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 13:33, 26 Paź 2008 Temat postu: Luzy na wale korbowym |
|
|
Witam
Posiadam poprzeczne luzy na wale korbowym (rusza się na boki ) .
Założyłem nowe łożyska i luzy nie znikły. Próbowałem wbić łożysko do środka (od strony magneta, [nałożyłem klucz na łożysko i lekko wbiłem w kierunku wału korbowego ]), luzy znikły tyle ,że po przejechaniu 2 km znowu się pojawiły. Jest jakiś inny sposób na zniwelowanie tego luzu? , oczywiście oprócz wymiany wału.
Bo problem tkwi w tym ,że jak silnik dostaje obciążenia np. na dwójce wał wpada w drgania i motor traci moc, spada z obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 14:47, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
raczej nie ma, czeka Cię nowy wał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogierek093
Wymiatacz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 14:50, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
a tak się składa ze ja mam wał do sprzedania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 15:17, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Jak łozyska nie wchodza ciasno na wał, to wał do śmieci. Myślę, że tak jest u Ciebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Nie 16:13, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
ja tez mam wal na sprzedanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
roker
Bywalec
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 17:50, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
A ile chcecie za wał i czy jest nowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Nie 18:04, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
ja mam uzywany (napewno sie dogadamy)
edit: pisz na PW lub gg: 6961554
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PrzemeK93 dnia Nie 18:05, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
roker
Bywalec
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:32, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ja też mam używane i to nawet dwa obydwa miały luzy poprzeczne, trochę mniejsze niż ten który mam obecnie założony lecz nie dawało się na nich jechać
Jak coś to tylko nowy mnie interesuje
Czy jeżeli podłoże podkładki pod łożyska wału korbowego będzie się to wszystko trzymało? Mam luzu niecałe 3 mm
Mogą być po prostu wypracowane kartery, a wał korbowy ok ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roker dnia Nie 23:59, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWOWICZ
Bywalec
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:15, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się, że luzy poprzeczne na wale mogą być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 12:36, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
JAWOWICZ napisał: | wydaje mi się, że luzy poprzeczne na wale mogą być |
Mogą byc, ale nie za duże...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Wto 12:37, 28 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
roker
Bywalec
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 19:55, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Jak wał wpada w drgania to zimering nie jest w stanie uszczelnić wału, wał przesuwa się tak że, zimering pracuje na węższej części wału. Kurde nie wiem jak to wytłumaczyć ale po prostu nie uszczelnia, i dlatego mam np. zaolejoną świece, a jak jadę to nagle spada z obrotów.
Mam rozpołowiony silnik będę podkładał podkładki dystansowe pod łożyska od strony wału oraz karteru. Wszystko oczywiście wcześniej wymierzyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|