kto wie ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasiodora
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rzeszow

PostWysłany: Śro 9:58, 08 Kwi 2009    Temat postu: kto wie ?

hej.
mam problem z jawką.
gdy odpalę ją to na wolnych obrotach sobie fajnie chodzi a jak dam wiecej gazu to juz zaczyna gasnąć .

wiecie moze co to może być ??
kondensatr mam nowy i cewki w iskrowniku Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qziok
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chęciny

PostWysłany: Śro 10:52, 08 Kwi 2009    Temat postu:

pewnie ją zalewa. obniż iglice czy zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej ale nie martw się zaraz specjaliści się tobą zajmą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:25, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Masdz filtr powietrza? Próbowałeś gazować z filtrem i bez? Pokombinuj trochę z iglicą, przestaw na inny rowek, wtedy zobaczysz. Sprawdź dysze czy zatkane nie są, możesz przeczyścić cały gaźnik. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lasiodora
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rzeszow

PostWysłany: Śro 14:09, 08 Kwi 2009    Temat postu: dzieki

dzieki za wszystko.
naprowadzilscie mnie troszke .
wyciagnelem plywak i wszystko jest oki .
ale mam jeszcze chyba cos w gazniku zatkane .


zamykam ;] Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 18:47, 08 Kwi 2009    Temat postu:

No i takich tematow powinno byc wiecej, tylko nie zamykaj jak jeszcze sie problem nie skonczyl! W Twoim przypadku jest malo rozwiazan, wiec albo silnik dostaje za malo powietrza albo zaplon nastepuje za pozno. Ja jednak mysle, ze zatkala Ci sie dysza glowna. Pozdrawiam i oby takich topicow bylo wiecej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lasiodora
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rzeszow

PostWysłany: Czw 7:25, 09 Kwi 2009    Temat postu:

tak mam chyba zapłon troszeczkę spóźniony ale ty już bajka.
gaźnik dzisiaj przeczyściłem i kranik od paliwa.

Teraz nie ta jawka . szybciej sie zbiera i wogule .

ale mam teraz 60 ccm cylinder a miałem przed tym 50 ccm i lepiej na 50 jechal niz na 60 . co to może być ze na 50 lepiek jechał ?

Smile Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Czw 8:11, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Bo ta 60 jeszcze nie dotarta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qziok
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chęciny

PostWysłany: Czw 8:11, 09 Kwi 2009    Temat postu:

jeśli 50 była czeska i dokładnie dotarta to nie ma co się dziwić. 60 z al-motu to badziewie bo tłok puchnie itd. a to są już duże spadki mocy. nawet jak 50 była z PRL-u to pewnie też była lepsza niż dzisiejsza 60

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lasiodora
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rzeszow

PostWysłany: Czw 10:25, 09 Kwi 2009    Temat postu:

to może być możliwe .

ale 60 jest juz dobrze dotarta .

50 miałem z orginalnym silnikiem wszystko jak kupilem jawke.
numery silnika zgadzały sie z numerami ramy nie wiem jak teraz po wymieniałem połówki .




może znacie jakieś przeróbki żeby jawka szybciej jechała oprócz wymiany zębatki ? ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qziok
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chęciny

PostWysłany: Czw 11:30, 09 Kwi 2009    Temat postu:

odwiedź dział tuning mechaniczny jest mnóstwo sposobów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 13:45, 09 Kwi 2009    Temat postu:

lasiodora napisał:
to może być możliwe .

ale 60 jest juz dobrze dotarta .

50 miałem z orginalnym silnikiem wszystko jak kupilem jawke.
numery silnika zgadzały sie z numerami ramy nie wiem jak teraz po wymieniałem połówki .




może znacie jakieś przeróbki żeby jawka szybciej jechała oprócz wymiany zębatki ? ;]


Jest tego mnostwo. Co do almotowskich cylindrow, ja zrobilem z kumplem tak. Wzielismy polski cylinder 60ccm(prawdziwy nie pseudo 55ccm) i kupilismy czeski tlok jednopierscieniowy. Silniczek chodzil pieknie. Potem poszerzylismy kanaly, spasowalismy pare rzeczy i cudo. Wlasnie na takim silniczku udalo nam sie osiagnac predkosc 96km/h, tylko przerobek bylo w ch**. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin