Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasiodora
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: Śro 9:58, 08 Kwi 2009 Temat postu: kto wie ? |
|
|
hej.
mam problem z jawką.
gdy odpalę ją to na wolnych obrotach sobie fajnie chodzi a jak dam wiecej gazu to juz zaczyna gasnąć .
wiecie moze co to może być ??
kondensatr mam nowy i cewki w iskrowniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
qziok
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: Śro 10:52, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
pewnie ją zalewa. obniż iglice czy zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej ale nie martw się zaraz specjaliści się tobą zajmą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:25, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Masdz filtr powietrza? Próbowałeś gazować z filtrem i bez? Pokombinuj trochę z iglicą, przestaw na inny rowek, wtedy zobaczysz. Sprawdź dysze czy zatkane nie są, możesz przeczyścić cały gaźnik. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lasiodora
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: Śro 14:09, 08 Kwi 2009 Temat postu: dzieki |
|
|
dzieki za wszystko.
naprowadzilscie mnie troszke .
wyciagnelem plywak i wszystko jest oki .
ale mam jeszcze chyba cos w gazniku zatkane .
zamykam ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 18:47, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No i takich tematow powinno byc wiecej, tylko nie zamykaj jak jeszcze sie problem nie skonczyl! W Twoim przypadku jest malo rozwiazan, wiec albo silnik dostaje za malo powietrza albo zaplon nastepuje za pozno. Ja jednak mysle, ze zatkala Ci sie dysza glowna. Pozdrawiam i oby takich topicow bylo wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lasiodora
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: Czw 7:25, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
tak mam chyba zapłon troszeczkę spóźniony ale ty już bajka.
gaźnik dzisiaj przeczyściłem i kranik od paliwa.
Teraz nie ta jawka . szybciej sie zbiera i wogule .
ale mam teraz 60 ccm cylinder a miałem przed tym 50 ccm i lepiej na 50 jechal niz na 60 . co to może być ze na 50 lepiek jechał ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juskief
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Czw 8:11, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Bo ta 60 jeszcze nie dotarta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qziok
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: Czw 8:11, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli 50 była czeska i dokładnie dotarta to nie ma co się dziwić. 60 z al-motu to badziewie bo tłok puchnie itd. a to są już duże spadki mocy. nawet jak 50 była z PRL-u to pewnie też była lepsza niż dzisiejsza 60
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lasiodora
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: Czw 10:25, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to może być możliwe .
ale 60 jest juz dobrze dotarta .
50 miałem z orginalnym silnikiem wszystko jak kupilem jawke.
numery silnika zgadzały sie z numerami ramy nie wiem jak teraz po wymieniałem połówki .
może znacie jakieś przeróbki żeby jawka szybciej jechała oprócz wymiany zębatki ? ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qziok
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: Czw 11:30, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
odwiedź dział tuning mechaniczny jest mnóstwo sposobów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 13:45, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
lasiodora napisał: | to może być możliwe .
ale 60 jest juz dobrze dotarta .
50 miałem z orginalnym silnikiem wszystko jak kupilem jawke.
numery silnika zgadzały sie z numerami ramy nie wiem jak teraz po wymieniałem połówki .
może znacie jakieś przeróbki żeby jawka szybciej jechała oprócz wymiany zębatki ? ;] |
Jest tego mnostwo. Co do almotowskich cylindrow, ja zrobilem z kumplem tak. Wzielismy polski cylinder 60ccm(prawdziwy nie pseudo 55ccm) i kupilismy czeski tlok jednopierscieniowy. Silniczek chodzil pieknie. Potem poszerzylismy kanaly, spasowalismy pare rzeczy i cudo. Wlasnie na takim silniczku udalo nam sie osiagnac predkosc 96km/h, tylko przerobek bylo w ch**. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|