Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 12:09, 29 Sie 2010 Temat postu: Kręcił kółeczka na dotarciu |
|
|
Witam. Postanowiłem zrobić tuning mojego Ogara tzn lekko przerobiłem tłok (dochudziłem go i wypolerowałem denko) i złożyłem na nowych pierścieniach ponieważ 1 stary mi pękł to założyłem nowe. No i delikatnie jeździłem na samym początku, potem troszkę szybciej ale ogólnie nie dostawał w dupe i tak przejechałem ok 20-30 km
Przyjechał kuzyn, "daj sie przejechać" no to dałem. Za 20 minut kuzynek wraca uhahany, cały w błocie, Ogar też i sie pytam co on robił a on kręcił pare bączków na trawie i mówił że mocny jak byk... No wkurzyłem sie szczerze mówiąc ale teraz pytam się was. Czy przez to mogło się coś stać z pierścieniami/cylindrem ? On to robił na dość mokrej trawie jakby co.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Nie 12:26, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
edek18
Bywalec

Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 12:43, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a co sie mogło stac nawed dobrze jak wczasie docierania dostanie ras na jakis czas w dupe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Strzelba95
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Nie 13:49, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
chyba ty powinieneś w dupe dostać raz a dobrze....
docieraj go dalej jeśli coś będzie się działo to szlif nowy tłok itp, ja podczas docierania nikomu nie daje jeździć i tobie też tak radzę, na twoim miejscu zrobiłbym szlifa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 13:53, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Szlif chyba nie będzie konieczny bo zdjąłem celowo głowice i na szczęście gładź jest ładna.
Ja sam podczas docierania od czasu do czasu walę na najwyższe obroty na króciutko ale to tylko po to aby silnik docierał się w całym paśmie obrotów, a w dupe przy tym nie dostaje.
Co się może stać jak np ktoś zaraz po odpaleniu silnika z nowymi pierścieniami, cylindrem od razu zacznie gazować, dawać w dupe itp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 15:55, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jak od razu po złożeniu, to pierścienie może szlak trafić, ale po tych 30km, które zrobiłeś, jak mu się raz na jakiś czas przyciśnie to mu się nic nie stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|