Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Wto 13:18, 05 Maj 2009 Temat postu: Kranik |
|
|
Mam problem z moją Jawką Mustang. A mianowicie jak zamknę kranik to potem nawet po 30 sek. Nie odpali mi z kopa. Jeśli zaś zgaszę tylko stacyjkę, a kranik zostawię otwarty to odpali bez problemu nawet po 10 min. Tylko, że wtedy tracę paliwo. A jak jadę do miasta to nie zostawię otwartego kranika. A jak już zamknę to będę musiał brać go na pych ( Atego bym w mieście nie chciał )
Proszę o zmienienie rozdzielczości avatara !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 13:38, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
weź wyszyść kranik i bak może ci się zatyka Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Wto 14:10, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jak zakrecisz kranik to potem musisz w gazniku na ten "guzik" dac przytrzymac by jawka zassala paliwka P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Wto 14:33, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wciskam go aż się przelewa i nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Wto 14:59, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
hmm wyczyscic przewod paliwowy kranik gaznik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vince
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bro.
|
Wysłany: Wto 15:12, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zdaje mi się że musisz pogrzebać z paliwem i ze świecą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patalolo
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Wto 17:57, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
sprubuj dysze przedmuchać i tak jak wyżej napisali wyczyść przewud paliwowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:03, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
snikers1991 napisał: | jak zakrecisz kranik to potem musisz w gazniku na ten "guzik" dac przytrzymac by jawka zassala paliwka P |
Go sie nie przytrzymuje tylko pompuje Co do problemu paliwo nie moze Ci sie samo lac na odkreconym kraniku, jest to nie mozliwe! Albo masz wyrobiona iglice, albo za wysoki poziom w komorze plywakowej. Co do problemu nie wiem czy to wina gaznika... (tzn. skrapla sie w nim woda) Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 19:18, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
noo czepiasz sie szczegolow(ale dobrze) ale kazdy chyba wie o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 10:59, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
blaszka w komorze pływakowej.. zagnij ten wybrzuszony koniuszek lekko w dół, skręć i zobacz czy nie cieknie paliwo. jeśli dalej cieknie doginaj naprawde po malutku aż do skutku. (musi być tak zeby nie ciekło, a dostawała po przepompowaniu paliwko.. Miałem ten sam problem 2 godziny jeb*nia ale przyniosło efekty, musisz być cierpliwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|