Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polk
Początkujący
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:30, 07 Mar 2010 Temat postu: Kopka, starter nie działa |
|
|
Dzień dobry ponownie. Co się mogło stać jeśli kopniak nie działa, jest jakby zablokowany i można nim poruszać mniej więcej o kąt 20*? Magnetem też nie mogę ruszyć, a także zębatką przednią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 21:05, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mi to wygląda na jakieś uszkodzenie, wciśnij sprzęgło i kopnij, jeżeli nadal kopka nie będzie chodzić masz do rozebrania skrzynię biegów. Jeżeli pójdzie musisz rozebrać cylinder, to ten gorszy scenariusz... O ile w pierwszym przypadku wystarczy rozbiórka i pokombinowanie to drugie wymaga większęgo wkładu finansowego, można się spodziewać zatarcia, uszkodzenia gładzi, pierścieni, okien i tłoka a nawet łożysk na wale. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Nie 23:39, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A ja proponuję wrzucić którykolwiek bieg i pchać motor do tyłu na sprzęgle.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 13:04, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
gacek017 napisał: | A ja proponuję wrzucić którykolwiek bieg i pchać motor do tyłu na sprzęgle.Pozdro |
Facet, jeżeli będziesz miał szczęście nic się nie stanie... w innym przypadku będziesz miał cały cylinder do wymiany... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 22:29, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
PKS 100-przesadzasz ,skrzynia w jawce jest tak mocna że nic sie jej nie stanie,A tak po za tym w pierwszym poście napisałem na sprzęgle.Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gacek017 dnia Pon 22:40, 08 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 14:03, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie przesadzam, skrzyni nic się raczej nie stanie jednak w cylindrze mogą powstać nie odwracalne zmiany... pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Wto 15:49, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko ja napisałem na wciśniętym sprzęgle,w takim razie nic sie nie stanie.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Wto 17:19, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ja się zgadzam z pks100 jeżeli coś w cylindrze jeb**o to nawet jak włączy bieg i pchnie to w większości tych silnikach sprzęgło się załancza po chwili więc może uszkodzić cylinder
pytanie do autora a na luzie przednia zębatka jest zblokowana czy tylko jak bieg włączysz?? bo jak zębatka jest zblokowana też na luzie to na pewno skrzynia a jeżeli tylko na biegach to większe prawdopodobieństwo że to w cylindrze coś pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
polk
Początkujący
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:36, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem dokładnie, bo nie mam linki sprzęgła, nawet nie wiem czy ten silnik jest na biegu. Zębatka jest zablokowana. jak przełączałem wajchą biegów to też się nie obracała. A cylinder rozkręciłem i nie zauważyłem nic groźnego oprócz nadłamań żeberek. Jeszcze takie pytanie jak zdjąć tłok z wału korbowego? Trochę odbiegam od tematu, ale to też jest ważne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Wto 18:43, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
to pewnie coś ze skrzynią po prostu musisz zdjąć zabespieczenia i potem zabespieczyć tłok tak żebyś nie wygioł korbowodu przy wybijaniu swożnia a wybijać np młotkiem po przez śrubowkręt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
polk
Początkujący
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:52, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A jak się dostać do skrzyni? To z lewej strony, od sprzęgła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Wto 19:42, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Cały silnik musisz rozebrać.Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
polk
Początkujący
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:45, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
O kur.. Dobra dzięki. Można zamknąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 13:47, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dodam tak apropo tłoka, sworzeń wybija się wybijakiem o odpowiednim wymiarze, teraz są nawet takie fajne narzędzie które wykręcają powolutku sworzeń nie obciążając korbowodu. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|