Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drzazga
Bywalec
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kuźnia raciborska
|
Wysłany: Nie 19:13, 08 Mar 2009 Temat postu: koło i moc... |
|
|
Witam wszystkich po długiej zimowej przerwie
Ostatnio po zimie uruchomiłem motorka mojego i musiałem trochę przy nim pogrzebać ;/
ale jet już prawie ok tylko że zauważyłem że po wymianie hamulców z tyłu koło mi jakoś tak lata jakby było scentrowane albo źle zamontowane... kombinowałem już z ustawieniem ale ciągle takie uczucie jakby moplik pływał na drodze, jakby koło miało się rozkraczyć
2 problem jest taki że po wyczyszczeniu wydechu, gaźnika i innych rzeczy, wyregulowaniu zapłonu motorek ciśnie ładnie ale na 3 jakoś tak długo się rozpędza. Inaczej niż kiedyś. Czy jest wina źle wyregulowanego zapłonu??
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich . JAH RASTAFARI!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Nie 19:47, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
1.A masz założoną podkladkę dystansową ?
2.Może być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 22:19, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym wiazal moc z kołem. Musisz sprawdzić czy bije felga, czy się łożyska posypały. Ktoś podnosi moto za tyłek, a Ty kręcisz kołem na luzie i patrzysz co bije. Ewentualnie sciagasz tylny pancerz i podczas jazdy obserwujesz. Pamiętaj też żeby koło było osiowo w stosunku do ramy. Źle wyregulowane koło tylne, niewłaściwy naciąg łańcucha, czy uszkodzenie elementów związanych ogólnie z kołem powoduje wbrew pozorom znaczny spadek mocy, więc zanim zaczniesz rozgrzebywać silnik, to zrób to koło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 17:10, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Racja, kolo powinno byc kompletne i odpowiednio scentrowane. Zarwono kolo jak i zebatka z lancuchem powinny byc dopasowane do reszty ramy. Lancuch powinno sie odpowiednio naciagnac. Tylne kolo wbrew pozorom jest bardziej odczuwalne podczas jazdy na wprost niz przednie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drzazga
Bywalec
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kuźnia raciborska
|
Wysłany: Nie 19:57, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No i nic z tego ... koło dalej lata jak szalone... wszystko w porządku... ale ciągle tn tył mi łanie rzuca że tylko powoli można jeździć...
Zauważyłem też że podczas kręcenia kołem łańcuch w pewnym momencie jest mocniej napięty niż w pozostałych miejscach...czy to może być to? i co może być przyczyną??
Z góry dzięki. JAH RASTAFARI!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 20:11, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Krzywa zebatka, pokrzywiony wachacz, źle ustawiona zbieżność, ewentualnie uwalone bolce ustalające w zębatce- ja tak miałem i latało jak żyd po pustym agmocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|