Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lechu3333
Nowy
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:29, 31 Lip 2009 Temat postu: Kilka problemów z silnikiem jawki 50... |
|
|
Witam!
Jestem nowy na forum i mam nadzieję ze otrzymam nieco pomocy od Was drodzy forumowicze.
Mianowicie postanowilem odrestaurowac calego ogarka. Wyjąłem silnik i rozpocząłem demontaż. Chce wymienic wszystkie simeringi i łożyska ale nie moge sobie poradzic z jednym... W prawej kapie (patrząc od tyłu) jest simierin a pod nim łożysko które w moim przypadku jest kompletnie zuzyte. Chcialem je wyjąc ale nie wiem jak bo nigdzie nie ma dojścia do tego, dodam ze nie posiadam zadnego ściągacza do tego typu rzeczy. Co poradzicie na ten temat?
Kolejnym problemem jest sprzęgło... Zakupiłem nowe tarczki, popychacze wraz z kulką wlozylem w dobrej kolejności i regulowałem. I mam taki problem: Kiedy wyreguluje to na biegu sprzęgło nie ciągnie ale gdy zasze motor to nie moge go od palic ze startera;/ Gdy jednak popuszcze srubkę regulacyjną motorek ciągnie na biegu, ale wtedy moge odpalac z kopa... Myślicie ze to wina zuzytego łozyska w kapie??? A dodam jeszcze ze mam rozwierconą głowice dzieki czemu silnik ma poteżne obroty:) Moze zbyt duża kompresja?
I ostatni problem... MIanowicie kupilem ostatnio 2 tłoki, 1 na 2 pierścienie i jeden na 3 pierścienie^^. Ten tłok z 3 działał dobrze dopóki sie nie zatarł jakimś cudem... A drugi z 2 pierścieniami działa do dzisiaj ( od ponad 1,5 roku). i tu pytanie czy uszkodze silnik takim tłokiem z 2 pierscieniami i czy przez to spada moc silnika???
Za wszelaką pomoc serdecxznie dziękuje:) i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Pią 16:45, 31 Lip 2009 Temat postu: Re: Kilka problemów z silnikiem jawki 50... |
|
|
lechu3333 napisał: | Witam!
Jestem nowy na forum i mam nadzieję ze otrzymam nieco pomocy od Was drodzy forumowicze.
Mianowicie postanowilem odrestaurowac calego ogarka. Wyjąłem silnik i rozpocząłem demontaż. Chce wymienic wszystkie simeringi i łożyska ale nie moge sobie poradzic z jednym... W prawej kapie (patrząc od tyłu) jest simierin a pod nim łożysko które w moim przypadku jest kompletnie zuzyte. Chcialem je wyjąc ale nie wiem jak bo nigdzie nie ma dojścia do tego, dodam ze nie posiadam zadnego ściągacza do tego typu rzeczy. Co poradzicie na ten temat? |
Spróbuj je wybić przez jakąś rurkę lub profil zamknięty (czyt. kwadratowa rurka)
lechu3333 napisał: | Kolejnym problemem jest sprzęgło... Zakupiłem nowe tarczki, popychacze wraz z kulką wlozylem w dobrej kolejności i regulowałem. I mam taki problem: Kiedy wyreguluje to na biegu sprzęgło nie ciągnie ale gdy zasze motor to nie moge go od palic ze startera;/ Gdy jednak popuszcze srubkę regulacyjną motorek ciągnie na biegu, ale wtedy moge odpalac z kopa... Myślicie ze to wina zuzytego łozyska w kapie??? A dodam jeszcze ze mam rozwierconą głowice dzieki czemu silnik ma poteżne obroty:) Moze zbyt duża kompresja? |
Nie raczej nie wchodzi pojęcie za dużej kompresji ale jak będziesz zakładał nowy tłok to radzę 3 pierścieniowy, to nie jest łożysko jak ciągnie sprzęgło wyreguluj je na styk bo ja też tak miałem jak tarcze się jeszcze nie dotarły
lechu3333 napisał: | I ostatni problem... MIanowicie kupilem ostatnio 2 tłoki, 1 na 2 pierścienie i jeden na 3 pierścienie^^. Ten tłok z 3 działał dobrze dopóki sie nie zatarł jakimś cudem... A drugi z 2 pierścieniami działa do dzisiaj ( od ponad 1,5 roku). i tu pytanie czy uszkodze silnik takim tłokiem z 2 pierscieniami i czy przez to spada moc silnika???
Za wszelaką pomoc serdecxznie dziękuje:) i pozdrawiam. |
Nie uszkodzisz silnika ale raczej jak masz splanowaną głowice radził bym włożyć tłok z 3 pierścieniami jest bardziej szczelny od tego 2 pierścieniowego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Black Dog dnia Pią 16:51, 31 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lechu3333
Nowy
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:16, 31 Lip 2009 Temat postu: Re: Kilka problemów z silnikiem jawki 50... |
|
|
Spróbuj je wybić przez jakąś rurkę lub profil zamknięty (czyt. kwadratowa rurka)
Mógłbys dokladnie opisac jak to zrobic bo dojscie do lozyska jest tylko z jednej strony i cięzko to wybic:/
A co do sprzęgła to mam juz je dosyc dlugo, takze dotarte jest dobrze, korek nie jest zjechany i za Chiny nie wiem jak to zrobic zeby dobrze chodzilo...
dzieki za pomoc:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|