Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Śro 20:06, 02 Lut 2011 Temat postu: Kilka problemów z Ogarem |
|
|
Witam wszystkich.No więc:
po pierwsze primo: ogar nie dokręca się do wysokich obrotów podczas jazdy,a podczas postoju na luzie to się drze jak głupi (tak muli podczas jechania)
po drugie primo: chciałem się dowiedzieć jak to jest z tymi rowkami na iglicy (kurde z głowy mi wypadło ) czyli gdzie więcej paliwa,gdzie więcej powietrza.
po trzecie: to się grzeje dość mocno i jak jest zimny to odpala od kopa bez żadnego marudzenia, a jak się rozgrzeje to już ma chęci ale nic z tego.
po czwarte: szarpie jak wcisnę sprzęgło i wrzucę bieg, jak jadę to płynnie zmienia biegi,nie ma problemów,a jak stanę na wrzuconej 1 to coś tak szarpie że aż nieraz przygasa (dodam że tarczki nowe,przekładka nowa,łańcuszek nowy, i zębatka nowa,kosz dokręcony prawie że na "pałe",ale z wyczuciem) i śruba regulacyjna już prawie się nie wkręca a to sprzęgło i tak ciągnie i ogólnie jest dziwne (wina polskiej produkcji tarcz?być może muszą się one dotrzeć i to ustąpi?)
po piąte: to już ostatnie, problem tkwi w przednim zawieszeniu od wsk'i które mam założone przy ogarze,wczoraj i dziś przeprowadziłem kompletny remont przednich lag (wymienione sprężyny,uszczelniacze, tulejki obie (ta co chodzi po ladze i ta co jest sztywna) i nakrętki ) no i problem jest taki że podczas hamowania koło robi tzw. 8,nawet jak dojade do ściany i zaprę kołem,przekręce kierownice to się koło skręca gdzieś na lagach.Wie ktoś co z tym nie tak jest?raczej tak nie powinno być,żeby się przekręcało.
Wszystkie osoby które pomogły wynagrodzę.Tylko Panowie pomóżcie <b> .
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Śro 20:07, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Śro 20:17, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
-jak się nie wkręca przeczyść gaźnik zobacz czy filtr powietrza nie jest zapchany, czy masz uszczelkę nad komorą pływakową, zobacz na wydech, czy nie jest zapchany
-im iglica wyżej, tym więcej paliwa dostaje, a do powietrza to z boku jest taka śrubka ze sprężynką, jak chcesz więcej powietrza to ją popuść
-sprawdź zapłon, ewentualnie go nastaw
-może być winny za gęsty olej, spróbuj przewrócić tarczki sprzęgłowe, tzn. Ta, która była koło kapy niech będzie przy koszu pamiętając o ułożeniu ich ( przekładka )
-co do piątego to niestety nie pomogę
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Śro 20:35, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No dzięki, zobaczę jutro. Na gaźniku mam stożek założony bezpośrednio bo kiedyś kiedyś miałem na tej oryginalnej gumie ale lipa była.
Olej hipol,tarczki nówki sztuki tak jak i reszta, pojeżdżę jeszcze troche i zobacze może się ułoży to jakoś.Ważne żeby chociaż jakoś pojeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 20:40, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
1 no tak przeczysć gaznik , dobrze!!
2 nie będe pisał bo jest napisane:)
3 grzeje sie prawdo podobnie od tego że masz nowy łancuszek i zębatke sprzęgłową i tarcze itp moje jest takie zdanie bo łańcuszek i zębatka ma duzó tu do znaczenia większy opór stawia i sie grzeje silniczek to sie powinno unormować
4 mozę masz zle założone tarcze , lub nie masz całego kompletu popychacza sprzęgłowego:) np tego małego popychacza lub kólki !!
do piątego nie pomoge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 20:50, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Maniako15 napisał: "a do powietrza to z boku jest taka śrubka ze sprężynką, jak chcesz więcej powietrza to ją popuść"
Człowieku! Ta śrobka jest od wolnych obrotow! I wręcz przeciwnie! Ona reguluje przepustnice! Jak ja wkrecasz to podwyzszasz przepustnice i dajesz tym samym wiecej powietrza, wzrastaja obroty. (wtedy dziala tylko dysza wolnych obrotow!) i dyszami sie nic nie reguluje! wkrecasz je do konca! tylko ta srodkowa srobka ze sprezynka jest do regulacji obrotow (na rozgrzanym silniku), jak chcesz super silnik wolne obroty i wgl lepsze przyspieszenie, to daj filtr oryginalny z wkladem najlepiej nowym, a jesli nie nowy to stary przeczyszczony w benzynie, i uszczelnij ladnie ta puszke filtra powietrza, i ta rurka musi byc w niej!
co do autora
-za duzo powietrza za malo paliwa = iglica do gory czyli na nizszy rowek, lub ewentualnie blaszke w komorze plywakowej LEKKO do gory!
-jak chcesz iglice wyzej, czyli WIECEJ paliwa to rowek na dole iglicy, jak nizej to juz wiesz jak
-jak sie mocno grzeje, a teraz sa male temp to za malo paliwa za malo powietrza= iglica do gory!
-Ogarzysta200 napisał="śruba regulacyjna już prawie się nie wkręca a to sprzęgło i tak ciągnie"
srobe wykrec! jak ja wkrecasz to sprzeglo przeciez musi sie slizgac to chyba logiczne, wykrec ta srobe regulacyjna w prawymdeklu od iskrownika. i olej wymien na hipol, ten z orlenu, bedzie dobrze dla sprzegla i skrzynki.
-Lagi musisz sobie sam luknac bo to nie idzie tak powiedziec...
jak chcesz cos wiecej to pisz na pw, chetnie udziele rad.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Adrianek dnia Śro 21:01, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 21:00, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Do adrianka!! Mówi prawde nie doczytałem sie tego teog że ktoś napisał zę ta ze sprężynką w gazniku to od powietrza hahah dobry ten ktoś jest buhahaha
To do adrianka też a z tym odkurzaczem dobrze dojeba*** hehe spoko jesteś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 21:04, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no stary, ale nie chce tutaj kogoś poniżać, tylko sprowadzić na dobre tory! wiec mysle, że Manioko15 mnie zrozumie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 21:07, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No raczej zrozumie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Śro 21:09, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Spoko
Nie piszcie bezsensownych postów, bo za takie coś będą leciały warny..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Śro 22:24, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adrianek napisał: |
Człowieku! Ta śrobka jest od wolnych obrotow!
-Ogarzysta200 napisał="śruba regulacyjna już prawie się nie wkręca a to sprzęgło i tak ciągnie"
srobe wykrec! jak ja wkrecasz to sprzeglo przeciez musi sie slizgac |
Ee,spokojnie.Przecież debilem nie jestem.
To że tak ze sprężynką to wiem że od obrotów ustawiania.
I jeszcze Kolego jest różnica pomiędzy ciągnie a ślizga.
A po za tym pisałem że olej to HIPOL Z ORLENU (sory za capsa, no ale..)
A po za tym to dzięki z tą iglicą, jutro ustawie
A na serio nikt nie wie co z tymi lagami? Wszystko powymieniane tak jak wcześniej pisałem a nadal to samo.Może to wina koła? bo mam teraz wsadzone koło 16" z jawki bo z ogara mam krzywe.Chyba miał ktoś z Was wsk'e, nie rozbieraliście nigdy lag?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mostasz
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Śro 23:17, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zależy jaki hipol ? 85 W 90 ?
jeżeli masz założony popychacz, kulkę i mały popychacz i dobrze wyregulowaną linkę to powinno sprzęgło działać, druga sprawa to czy zmieniałeś podkładki które siedzą na sprężynach sprzęgłowych ? bo jeżeli nie są oryginalne to może być problem, to samo z zapinkami
przy niektórych swoich wypowiedziach sprawiasz wrażenie nierozgarniętego zupełnie
/ co do lag to domyślam się że rusza ci się koło na boki więc albo masz za wąską ośkę, albo nie masz tulejek dystansowych na ośce - przy wszelkich przeróbkach trzeba zwrócić na to uwagę, albo piasta nie ma gdzie się o lagi blokować - w jawce jest ten wystający bolec w prawej ladze, jak jest w wsk to nie pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Śro 23:20, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 23:45, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a jak z koszem sprzęgłowym, nie roznitował się? bo na to też objawy wskazują
a co do lag ja rozumiem że nie o ośkę chodzi, jeśli tulejki są nowe i w samych lagach nie ma luzu to mogą się skręcać przez nie dokręcone półki (czyli to do czego lagi są przymocowane), dawno nie maiłem wsk w ręce więc nie pamiętam jak to wygląda (SHL ma wahacz pchany) ale to jedyne miejsce gdzie możesz mieć luz (no chyba, że jednak ośka)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 9:41, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
możliwe że nie ma kompletowego popychacza sprzęgłowego i dlatego tak z tym sprzęgłem , ale moze też być cos z przekładkami nie tak itp:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 12:53, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Sprzeglo w jawce jak jest nowe to nigdy do konca nie wysprzegli... tego nie doczytalem ze ciagnie a nie slizga. Te sprzeglo (przynajmniej ja tak mialem) to sie po jakims czasie powinno zlagodzic. ale sprzeglo nie wysprzegli do konca!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 16:36, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Więc tak,dzisiaj podniosłem tą iglicę no i teraz jest dobrze,ale z odpalaniem.Nawet jak ciepły to podchodzę i pali na kopa.
Ale jest jeszcze ten problem z grzaniem i muleniem.Po przejechaniu może 1.5 km jest tak gorący (cylek i głowica), że się smaży.Co z tym jest?Boje się jeździć bo aż coś słychać jak się zgrzeje (takie gzzz jakby się przycierało i wtedy zwalnia mocno ).No i to mulenie,nie kręci się tak dobrze na obrotach,jak pójdzie to jakoś jakoś,ale ruszyć to jest masakra.
Panowie pomóżcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|