Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 23:58, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ogarzysta200 napisał: | No więc tak.Dzisiaj się zabrałem za rozbiórkę silnika,no ale z tym to łatwo.Gorzej jest z wyjęciem simmeringów,Może podpowie ktoś jak je wydłubać? Nie chce czegoś uszkodzić.
I jeszcze jedna sprawa,kupiłem łożyska ( tylko na wałek zdawczy i wałek głowny) i one wyglądają coś tak jak te [link widoczny dla zalogowanych] i taka sprawa,bo te łożyska co teraz były w silniku są odsłonięte a te co kupiłem jakby mają taką czarną pokrywkę,mogą być z tą pokrywką czy muszą być takie odsłonięte? Na wał łożyska zamówiłem z luzem C3 i będą odsłonięte tak jak oryginalne.
EDIT:
Jeszcze się teraz dopatrzyłem że koleś się pomylił i dał mi 6003 zamiast 6004 na wałek zdawczy.Muszę je wymienić. |
uszczelniacze proponuje kupić nowe, a wyjąć śrubokrętem (pozginają się pewnie), nic tam nie uszkodzisz oprócz uszczelniacza, to czarne na łożysku to też uszczelniacz, jest to tzw łożysko zamknięte mówi o tym oznaczenie rs, (z czy też zz to uszczelniacz metalowy), jeśli nie masz innych to z tych musisz wyjąć te uszczelniacze bo inaczej nie będzie dobrego smarowania, do skrzyni proponuję łożyska alternatora o podwyższonej wytrzymałości, kosztują prawie tyle samo (ja nawet taniej miałem niż na allegro) a są dużo mocniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 12:34, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No ok,dzięki
Właśnie jedno rozebrałem i tam smar jest,można bez obaw zakładać z tym smarem czy trzeba to wymyć?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Nie 12:37, 06 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 14:16, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
smar się wypłucze, pierwsza jazda może być trochę mułowata bo smar robi większy opór toczenia niż olej
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 14:30, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie, pochwała leci.
EDIT:
Mam taki problem,po złożeniu silnika starter działa, ale nie odbija, Gdy wyciągnę starter i próbuje przekręcić o 360 stopni to niby się naciąga a w pewnym momencie słychać "bzdęk" i jakby sprężyna spada,od czego to może być?
I jeszcze jedno,skrzynie składałem zgodnie z filmikiem na yt no i niby picuś, glancuś złożyłem,automatu nie ruszałem (tylko umyłem z brudu),tak jak był rozebrany tak włożyłem żeby czegoś nie zrypać i gdy założe teraz wajchę zmiany biegów to tak jakby są tylko 2 biegi,od czego to może być?
Pochwalę za udzielenie pomocy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Czw 16:15, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|