kierownica
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 14:21, 11 Sty 2009    Temat postu: kierownica

jak zdjac kierwnice w jawce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 16:40, 11 Sty 2009    Temat postu:

chyba się nie da...
bo jest zespawane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu_125
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ossy

PostWysłany: Nie 17:02, 11 Sty 2009    Temat postu:

jak się nie da Question Question Question jak się da Exclamation Exclamation Exclamation jestem pewien tego bo wykręcałem wystarczy tylko tą śrubkę co jest na środku wykręcić Smile Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chomik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Nie 18:03, 11 Sty 2009    Temat postu:

u mnie w jawce poprzedni właściciel zaokrąglił ją i teraz nie mogę odkręcić tez jeb%^$#ej kierownicy, co można z tym zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 18:29, 11 Sty 2009    Temat postu:

naciąć przez środek fleksą i normalnie śrubokrętem odkręcić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 18:55, 11 Sty 2009    Temat postu:

ja tą śrubeczke odkrecilem dluga jak h.u.j i sie nie da wyjac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu_125
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ossy

PostWysłany: Nie 19:22, 11 Sty 2009    Temat postu:

to mocniej pociągnij lub lekko młotkiem pobij bo morze lekko przyrdzewiała Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 19:17, 12 Sty 2009    Temat postu:

NIe mam Jawki ale zeby kierownicy sie nie dalo odkrecic to by byla glupota. Chodzby po to aby ja pcochylic. Mozliwe, ze z ta kierownica jest jak w rowerze. Odkreca sie to srube ale nie do konca a potem puka mlotkiem tak dlugo az sruba wejdzie calkowicie, a pozniej sie wyciaga cala kierownice. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 19:36, 12 Sty 2009    Temat postu:

w jawce nie pochylisz kierownicy, nawet rower ma leszy patent niż jawka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:01, 12 Sty 2009    Temat postu:

odkrecasz ta dluga srube, pozniej popuszczasz nakrętkę przy górnej półcę i wyciągasz. To teoria. W praktyce często za ciula wacka to nie wychodzi i trzeba rżnąć fleksem całość (rure kierownicy)

Cytat:
nawet rower ma leszy patent niż jawka
Da się bardzo szybko przerobić mocowanie jawkowe na takie od roweru- wtedy zakładasz kierę jaką chcesz i masz regulację.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Wto 16:18, 20 Sty 2009    Temat postu:

Ja zawsze obkręcałem kierownice ciągnąc ją do góry co jakiś czas dolewając jakiegoś odrdzewiacza (np. WD40, ropa,nafta,olej,cola) troche zabawy i nawet młotka nie potrzeba i kierownica nie jest poobijana Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:28, 20 Sty 2009    Temat postu:

Obawiam sie, ze taki sposob nie zawsze bedzie skuteczny. Najlepiej gdy na takowy element dziala nieprzerwanie taka sama sila, typu prasa. Gdy elementy zostaja zrobione ze slabych stopow, sa pomalowane farba lub dodatkowo nastepuje zjawisko rdzy elementy sa nierozlaczalne. Zjawisko dyfuzji, nikle, czasowe ale w cialach stalych tez zachodzi. Wtedy elementy staja sie jedna caloscia. Wszystko tez zalezy od sposobu konserwacji i czestosci odkrecania danego elemetnu. Jak nie robilo sie tego przez 30lat i nie ma czesci zamiennych nie polecam. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 20:36, 20 Sty 2009    Temat postu:

pks100 napisał:
Obawiam sie, ze taki sposob nie zawsze bedzie skuteczny. Najlepiej gdy na takowy element dziala nieprzerwanie taka sama sila, typu prasa. Gdy elementy zostaja zrobione ze slabych stopow, sa pomalowane farba lub dodatkowo nastepuje zjawisko rdzy elementy sa nierozlaczalne. Zjawisko dyfuzji, nikle, czasowe ale w cialach stalych tez zachodzi. Wtedy elementy staja sie jedna caloscia. Wszystko tez zalezy od sposobu konserwacji i czestosci odkrecania danego elemetnu. Jak nie robilo sie tego przez 30lat i nie ma czesci zamiennych nie polecam. Pozdrawiam


Skoro tak mądrze napisałeś to wiedz że nie istnieje takie coś jak rdza , fachowo mówi się korozja jest parę jej rodzajów : Powierzchniowa , wżerowa itd .
Co do kierownicy odkręcasz od góry , potem tą śrubę na klucz bodajże 26 , fakt rozwiązanie nie jest zbyt pomysłowe ale skuteczne . Poza tym w jawce jest chyba regulacja wysokości więc po co zakładać patent z rometa ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 20:41, 20 Sty 2009    Temat postu:

Jest regulacja wysokości, ale nie ma regulacji nachylenia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zgredzik11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)

PostWysłany: Wto 20:57, 20 Sty 2009    Temat postu:

Mi ta śrubka na środku też nie idzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin