Kiepsko odpala z kopa na ciepłym silniku...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Wto 20:52, 19 Cze 2007    Temat postu:

Dusza92:Ja wymieniłem dużo rzeczy ale z takich co mogły by pasować to regulowałem dysze biegu jałowego,fajke,kabel,wyczyściłem gaznik że sie w środku błyszczał.Aha jeszcze jedno ty miałeś coś robione z kruccem czy jest orginalny??.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 10:38, 20 Cze 2007    Temat postu:

wydaje mi sie, ze krociec został rozpiłowany, bo jak czyscilem gaznik to był on takiej samej wielkosci jak gaznik. A jak mozna wyregulowac dysze biegu jałowego??
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 10:39, 20 Cze 2007    Temat postu:

a wymieniales tez moze cylinder tlok pierscienie itp??
Powrót do góry
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Śro 11:05, 20 Cze 2007    Temat postu:

no wymieniałem bo to była mega generalka:) wiem że z zle rozpiłowanym kruccem podobne właśnie jaja były a dysza biegu jałowego jest po prawj od dyszy wolnych obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 12:47, 20 Cze 2007    Temat postu:

nmo ale ty napisales ze regulowales dysze biegu jalowego. To jak ja regulowales?? Czy wymiana tłoka, cylindra pierscieni moze zmienic ten problem?? A to jak sprawdzic czy kruciec jest dobrze rozpiłowany?
Powrót do góry
Icqov
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki

PostWysłany: Śro 13:29, 20 Cze 2007    Temat postu:

Jest regulacja. Są trzy śrubki 2 co są od mieszanki a jedna od biegu jałowego (podnosi przpustnice)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Śro 13:56, 20 Cze 2007    Temat postu:

własnie, te dwie są od zewnętrznych stron, ich się nie da wyregulować, czyścisz wsadzasz i powinno jeździć, oryginały mają chyba rozmiary 68 i 38(??nie pamietam), a dysza 70 to już masz tuning Smile

obroty biegu jałowego to ustawiasz wkręcając albo wykręcając środkową śrubkę Smile

a jeżeli chodzi o krucieć od paliwa, to powinien mieć taki sam rozmiar jak wylot w gaźniku (moim zdaniem lepiej kupić oryginał jawoski, niż bawić się w piłowanie)

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Śro 15:43, 20 Cze 2007    Temat postu:

No Cylinder raczej nie wpłynie na to ale z tą dyszą to ja robiłem tak że wykręciłem wszystkkie wyczyściłem gaznik powkręcałem ale nie na maksa i metodom prób i błędów troche dokręcałem każdą aż jawka zaczeła chodzić jak złoto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 16:03, 20 Cze 2007    Temat postu:

co do regulacji biegu jałowego to nie jest to dysza tylko zwykla srubka... Razz a dysz sie nie da regulowac... tyle to ja wiem... Razz a mozna kupic oryginalnie rozpilowany kruciec w sklepie?? ja myslalem ze kupuje sie te zwykle i pozniej trzeba rozpilowac.
Powrót do góry
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Śro 16:09, 20 Cze 2007    Temat postu:

Jak sie dysz nie da regulować?? a wolnych obrotów?? nie wiem czy sie da kupić rozpiłowany króciec ja miałem orginalny nie rospiłowany i se sam rozpiłowałem bo tamten co był to był jakiś ruski:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 13:53, 21 Cze 2007    Temat postu:

a jak go rozpiłowałeś? tzn czym?
Powrót do góry
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Czw 13:55, 21 Cze 2007    Temat postu:

Pilnikiem noramalnym metalowym chyba 5.Troche sie namęczyłem ale no cóżSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Czw 17:06, 21 Cze 2007    Temat postu:

sa dwie dysze głowna i biegu jałowego czyli wolnych obrotow a obroty reguluje sie sruba regulacyjna polozona pomiędzy dyszami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Czw 19:55, 21 Cze 2007    Temat postu:

no dusza słuchaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:55, 21 Cze 2007    Temat postu:

a przedtem byla mowa o zmianie gaznika. Co to za gaznik k60?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin