Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Wto 20:52, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dusza92:Ja wymieniłem dużo rzeczy ale z takich co mogły by pasować to regulowałem dysze biegu jałowego,fajke,kabel,wyczyściłem gaznik że sie w środku błyszczał.Aha jeszcze jedno ty miałeś coś robione z kruccem czy jest orginalny??.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:38, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie, ze krociec został rozpiłowany, bo jak czyscilem gaznik to był on takiej samej wielkosci jak gaznik. A jak mozna wyregulowac dysze biegu jałowego??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:39, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a wymieniales tez moze cylinder tlok pierscienie itp??
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Śro 11:05, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no wymieniałem bo to była mega generalka:) wiem że z zle rozpiłowanym kruccem podobne właśnie jaja były a dysza biegu jałowego jest po prawj od dyszy wolnych obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 12:47, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
nmo ale ty napisales ze regulowales dysze biegu jalowego. To jak ja regulowales?? Czy wymiana tłoka, cylindra pierscieni moze zmienic ten problem?? A to jak sprawdzic czy kruciec jest dobrze rozpiłowany?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Icqov
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Śro 13:29, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Jest regulacja. Są trzy śrubki 2 co są od mieszanki a jedna od biegu jałowego (podnosi przpustnice)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Śro 13:56, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
własnie, te dwie są od zewnętrznych stron, ich się nie da wyregulować, czyścisz wsadzasz i powinno jeździć, oryginały mają chyba rozmiary 68 i 38(??nie pamietam), a dysza 70 to już masz tuning
obroty biegu jałowego to ustawiasz wkręcając albo wykręcając środkową śrubkę
a jeżeli chodzi o krucieć od paliwa, to powinien mieć taki sam rozmiar jak wylot w gaźniku (moim zdaniem lepiej kupić oryginał jawoski, niż bawić się w piłowanie)
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Śro 15:43, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No Cylinder raczej nie wpłynie na to ale z tą dyszą to ja robiłem tak że wykręciłem wszystkkie wyczyściłem gaznik powkręcałem ale nie na maksa i metodom prób i błędów troche dokręcałem każdą aż jawka zaczeła chodzić jak złoto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:03, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
co do regulacji biegu jałowego to nie jest to dysza tylko zwykla srubka... a dysz sie nie da regulowac... tyle to ja wiem... a mozna kupic oryginalnie rozpilowany kruciec w sklepie?? ja myslalem ze kupuje sie te zwykle i pozniej trzeba rozpilowac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Śro 16:09, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Jak sie dysz nie da regulować?? a wolnych obrotów?? nie wiem czy sie da kupić rozpiłowany króciec ja miałem orginalny nie rospiłowany i se sam rozpiłowałem bo tamten co był to był jakiś ruski:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 13:53, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a jak go rozpiłowałeś? tzn czym?
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Czw 13:55, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Pilnikiem noramalnym metalowym chyba 5.Troche sie namęczyłem ale no cóż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Czw 17:06, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
sa dwie dysze głowna i biegu jałowego czyli wolnych obrotow a obroty reguluje sie sruba regulacyjna polozona pomiędzy dyszami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Czw 19:55, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no dusza słuchaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:55, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a przedtem byla mowa o zmianie gaznika. Co to za gaznik k60?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|