Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damian9310
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Nie 11:01, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
gosc mówi żebym wymienił cylinder tłok i pierscienie cały zestaw kosztuje 60 ale ja narazie to zostawie to chyba nic sie nie stanie jak tak bedzie a jak bedzie bardzo słaba to wtegy w to zaiwestuje a ty kojot co radzisz wymienić czy nie ?? a jak wymienić to co??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 11:45, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
no oczywiscie ze polecam wymiane calego kompletu, poniewaz wiem co to znaczy w jawie wymienic sam tlok z pierscieniami... ledwo co sie wlekla dopiero po jakis 200km cos tam lepeij bylo a zeby na mocy przybylo to bym jeszcze drugie tyle musial zrobic. Na twoim miejscu wymienilbym tlok pierscienie swozen cylinder no i lozyska chyba ze masz dobre. simeringi ewentualnie jak masz zamiar generalke robic. 60zl to chyba nie tak duzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian9310
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Nie 12:12, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
te dzwonienie to mi nie przeszkadza a mocy ma dość durzo na zembatce 11 leci cis koło 65 gorzej jest pod górke z pasarzerem to mjusze na 1 i sie wlecze na trasie a jak sam to jest sporo mocy ze mną pod spora górke na 2 wchodzi i w trasie jest dośc mocna jak sie da mocniej w gaz to czuć prztyśpieszenie łorzyska bym chcaił wymienić ale nieumiem narazie zostawie tak jak jest a gdy mi mocy zabraknie to wymienie cały zestaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob 12:34, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
gdyby pekł pierścionek to po przejechaniu 200m cylinder byłby już gorący, i by jechac za bardzo nie chciała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 18:49, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
jechac by jechala ale silnik bedzie dzwonil i bedzie sie szybko grzal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzyh88
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 10:34, 11 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wracajac do tematu to po 2000 tys kilosow pierscionki sa na pewno juz do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 16:58, 11 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
To wymienie te pierścienie. i jeszcze jedno pytanie czy opłaca sie kupować zestaw 60ccm. czy wał i cały silnik takie coś wytrzymuje i czy w związku z wiekszą pojemnością nie dostaje za mało paliwa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 17:47, 11 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
1. paliwo mozna wyregulowac
2. chyba 5 razy juz bylo mowione o 60tce moim zdaniem nie oplaca sie kupowac jej lepiej kupic oryginalny 50ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:02, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
możliwe że się tulejka na korbowodzie wyrobiła (polecam kupić łożysko korbowodowe)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 19:44, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no i swozen o kompletu najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|