Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 15:19, 17 Wrz 2008 Temat postu: kapie paliwo :/ |
|
|
Otuz mam taki problem gdy zostawie mojego ogarka na noc to na drugi dzień jest pod nim mała kałuża paliwa wydaje mi się że leci ono po gażniku ale nie wiem dokładnie skąd.Może ktos miał taki problem i wie skąd to może leciec lub czego to moze być wina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ogierek093
Wymiatacz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 15:25, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
no jeśli nie zakręcasz kranika to zacznij zakręcać, a jak zakręcasz to ci już kranik szwankuje, może wystarczy wymiana samej uszczelki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 15:27, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
nie no kranik zakręcam zresztą jest nowy na starym tak mi sie nie działo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo94
Bywalec
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:59, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
to załuż stary może ten nowy jest zły i dlatego cieknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 16:04, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem mi kapało na łaczeniu miedzy kolankiem a tłumnikiem wymieniłem nakretke azbestowa i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 18:19, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Tomek13pl napisał: | Miałem podobny problem mi kapało na łaczeniu miedzy kolankiem a tłumnikiem wymieniłem nakretke azbestowa i jest ok. |
Brawo i teraz paliwo zostaje ci w tlumiku. Przestawi ci sie zaplon i bum a pod wplywem czasu tlumik ci bedzie dlawil silnik.
Co do problemu sprawdz dokladnie w, ktorym miejscu leci te paliwo i ile go wycieka. Nie wiem co ma zakrecanie kranika do kapiacego gaznika no ale coz. Paliwo nie powinno trafiac do cylindra bo nie ma kompresji, samo z siebie tez nie powinno uciekac chyba ze masz nieszczelna iglice. Wyjmij rurke paliwa zakrec kranik i zobacz czy leci paliwo, pewnie nie. Potem zobacz w jakim stanie jest iglica, opusc ja na sam dol. Zobacz w jakim stanie jest plywak, czy nie ma dziur i czy paliwo nie wlatuje do srodka niego. Zaloz uszczelke pod pokrywke komory plywakowe i sprawdz zaworek na tejze pokrywie, tak samo jak czy znajduje sie tam blaszka. Pozdrawiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 18:39, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
ja miałem podobnie ale mi ciekło/nie z tego ostojnika pod kranikiem zerwałem niechcący gwint ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DoM@R96
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Czw 8:47, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ja tez miałem taki problem z nowym kranikiem ale się okazało ze w nowym nie było jakiejś uszczelki przełożyłem ze starego i kranik nie przepuszczał już paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 16:44, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ogolnie to ja bym wywalil ten kranik i dal popke elektroniczna paliwa Podpiol pod akumulator i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 16:54, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
pompke elektroniczna hmm mam aku ale jak to miało by wyglądać.Ogólnie to popki nie mam.I jeszcze jedno to paliwo mi kapie bardzo wolno od spodu gażnika jakieś takie wyloty 3 i na śrubie pod pływakiem.
Doszedłem dotego skąd mi kapie i gdy odkręce dekielek od gaźnika na (zmkniętym kraniku) i tak po się po przyglodam to zauważyłem że kapie nie wiem dlaczego a jak potrząsne dekielkiem do leci mocno kroplami nie wiem czy tak powinna byc gdy potrząsam :cry:Ale nie rozumiem tego dlaczego jak mi tam kapie to nie zostaje w gażniku tylko mi cieknie wszystkim wylotami z pod spodu gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarzomb16 dnia Pią 19:45, 19 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:18, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdz szczelnosc iglicy. Ta srubka od spodu gaznika jest do zlewania paliwa z komory plywakowej, zobacz czy jest szczelna. Ewentualnie zmniejsz poziom paliwa w komorze plywakowej Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosior
Początkujący
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Nie 9:38, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Bez niczego by ci nie kapało, sprawdź skąd to jak z gaźnika to może uszczelka jakaś poszła... A jak z wydechu to mieszankę porządnie ustaw bo trochę to wiadomo że będzie pluł ale nie bez przesady...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 12:50, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
ja osobiście uszczelek nie mam i niewidziałem w gażniku .Tak wogóle to chyba i tak będe zmieniałł gaźnik, polecacie może jakiś gaźnik od innego motorku Zastanawiam się czy nie kupic od Wsk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 18:33, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz zakladac inny gaznik to prosze bardzo ale wiaze sie to z wieloma przerobkami, i trudnosciami przy regulacji. Tym od wiekszego motoru gaznik tym gorzej. Jedyne co sie moze poprwic to zminiejszy sie spalanie ale moc moze nawet spasc. Lepiej jest wsadzic gaznik z silnika o podobnej pojemnosci np. jakiego simsona Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosior
Początkujący
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Nie 19:11, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
ja osobiście uszczelek nie mam i niewidziałem w gażniku
Nie masz uszczelki w gaźniku? W każdym gaźniku chyba jest przynajmniej jedna uszczelka..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|