kalibrowanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Śro 7:12, 12 Mar 2008    Temat postu: kalibrowanie

koledzy mam taki delemat że mam tłok nominalny w cylidże po szlifie jak sie okazało i kolega radzi mi koniecznie zmienić go na właściwy ale powiedział tesz że mógł bym założyć pierścienie po 2 szlifie tylko trohe je nadpiłowac i niby będzie większa kompresja to prawda? co o tym sadzicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 7:15, 12 Mar 2008    Temat postu:

Nie wolno jezdzić na niedopasowanym tłoku do cylindra!! Ten szlif który zrobiłęś może pójść na marne. Musisz jak najszybciej zmienić tłok i cylindrze po 1 szlifie. Niechy kolega sam tak robi w swojej Jawie, a nie Ty masz robić za niego eksperymenty...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Śro 7:49, 12 Mar 2008    Temat postu:

kapkappierdolu napisal m.in.:

Cytat:
"..założyć pierścienie po 2 szlifie tylko troche je nadpiłowac i niby będzie większa kompresja to prawda?


To nie jest tak do konca; owszem, lepiej jest kupic pierscienie np. na drugi szlif i dopilowac je na wymiar (przykladowo: I szlif) z bardzo prostego powodu;
Pierscionki teraz robia rozni prywaciarze, z roznorakich domieszek..I przewaznie jest tak, ze momentalnie sie one "rozciagaja" po jakims czasie pracy w cylindrze; W efekcie robi sie szczelina i adekwatnie do tego - silnik traci kompresje. Dlatego lepszym jest zalozyc ciut szersze pierscienie (w granicach rozsadku) i po troszku je "dopieszczac".. Idea

Wazne: Jesli robimy taki zabieg przy silniku po I szlifie, to i tlok, i cylinder musi miec wymiar "pierwszego szlifu". Tylko pierscionki robimy j.w napisalem.

Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Czw 12:35, 13 Mar 2008    Temat postu:

ok dzięki ale to nie ja robiłem szlif !! szlif jusz był jak kupiłem ja tylko jusz z dotartego silnika wymieniłem tłok i pierścienie a popszedni właściciel twierdził że bez szlifu ale ja zmierzyłem i wiem że ma szlif ale on tak naprawde wogule sie nieznał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 12:43, 13 Mar 2008    Temat postu:

to jak wymieniałeś tłok to idziesz do sklepu z cylindrem i dopasowujesz tłok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Pią 6:34, 14 Mar 2008    Temat postu:

ok dzięki i tak zrobie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin