Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niebieski-ogar
Początkujący
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:01, 14 Lip 2014 Temat postu: Jestem w kropce więc proszę o pomoc. |
|
|
Witam. Z racji, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem Ogara 200 i próbuje przywrócić go do życia... No wiecie o co chodzi. Sytuacja wygląda tak. Gdy kupiłem ten egzemplarz nie miał instalacji el. Popychacza i paru głupot. Przywróciłem go do oryginału (jedynie silnika i skrzyni nie ruszyłem). Poprzedni właściciel ("geniusz" mechaniki) założył zasyfiały gaźnik simsona i wydech. I tak mógłbym w nieskończoność wymieniać co tam było dziwnego i ile więcej pod moją opieką dostał. No i sprawa wygląda tak. Nie pali. Iskra jest. Cewki od świateł nowe i butelkowa też. Gaźnik nówka sztuka. Po paru kopnięciach zalewa świece (nie cieknie z niej ale jest mokra). Wlałem bezpośrednio do komory spalania 3 ml mieszanki i nawet nie dychnął. Macie jakieś pomysły dlaczego tak jest? Co zrobić żeby palił? A i zapomniałem. Palił na 3-4 kopa i odbijał w nogę i gasł. Po regulowaniu (palił bez tego tylko, że kichał). Chciałem to wyeliminować, przestawiłem zapłon (gaźnik przeczyściłem) i nawet nie pierdnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 18:10, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Zapłon ustawić precyzyjnie (a nie byle jak). Kichnięcia to sprawka zapłonu. Potem rusza się gaźnik. Jaka jest iskra (gruba/cienka/ kolor/ jest regularna).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niebieski-ogar
Początkujący
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:29, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Iskra jest biała, regularna. Zaplon starałem się ustawić jak najlepiej potrafiłem. Z gaźnikiem nie jestzźle bo jest na fabrycznych ustawiony (poza śrubką).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 5:37, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Heh, jakby były "fabryczne ustawienia" to regulacja nie byłaby potrzebna XD. Gaźnik należy wyregulować pod dany silnik, w danej kondycji. Spróbuj mocno zubożyć mieszankę, może wtedy coś zaskoczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niebieski-ogar
Początkujący
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:32, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jest postęp. Zapalił od kopa i chodził. Zalewa świece. Ale wkręcił się na obroty za każdym razem oprócz ostatniego (regulacja śrubki pozostała przy gaźniku). Pytanie czemu?
Poprawa sytuacji. Pali z kopa na zimnym , jak zgaśnie (jak jest porządnie rozgrzany) to pali tylko na puch. Niestety jak spadnie mu delikatnie temperatura to nie ma mocnych. Nie odpali. Wcześniej winila świeca. Czyżby teraz jest to wina regulacji gaźnika?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez niebieski-ogar dnia Pią 12:11, 18 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|