Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 10:58, 29 Sie 2010 Temat postu: jest iskra ale nie moge zapalic |
|
|
tak jak napisalem w temacie co moze byc powiecie bo juz niemam do tego siły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Strzelba95
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Nie 13:47, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
w niedziele się nie pracuje, sprawdź czy paliwo dochodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juskief
Wymiatacz

Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Nie 15:14, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:24, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Niedzielna praca w gów*o się obraca...
wymień świece, zapłon, sprawdź czy paliwo dochodzi, jak nie to kombinuj z gaźnikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Damian953
Częsty bywalec

Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:51, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Przeczyśc i wyreguluj gaźnik. Jak ustawic masz tutorial
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bastyan
Nowy

Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Sob 22:19, 11 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy dobrze świeca jest w głowicy a iskra może być ale gdy będzie kompresja to po prostu jej nie ma lub jest mała. Mam ten sam problem i w końcu wtrwała mi świecę z głowicy i po gwincie a ja muszę znalezć głowice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz

Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Nie 19:58, 12 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wsadz palec w kopulke i nich ktos ci z calej sily w kopiak kopnie na wlaczonym zaplonie jak odskoczysz na 50 cm to masz dobra iskre a tak na powiaznie to bym ci radzil sprawdzic zaplon jak masz ustawione dobrze styki przerywacza to wes wyprzec torche zaplon i zobacz co bedzie,zobzacz czy ci dochodzi paliwo na swiece znaczy pokop kilk arazy jak aleje to jest git jak nie to czysc dysze zobacz czy plywak sie nieblokuje,ustaw przerew na 0.20 na swiecy bac cos kolo tego.I czy wogule sie moto odzywa czy tak jak kopiesz tak jest ? pruboealłes na pych zakladam ze tak odzywał sie chociaz ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [Pro][Boszcz] dnia Nie 19:59, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wadar
Początkujący

Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:52, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wstrzyknij do cylindra i kopnij na kopke jak odpali to silnik jest dobry a gaźnik do wymiany lub regulacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arekd
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Śro 14:04, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja miałem tak samo. Pierścienie mi pękły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|