Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KacpiV8
Początkujący
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:11, 28 Lut 2011 Temat postu: Jawka Zębatka Tylna |
|
|
Witam
Mam taki problem, gdyż zębatka z tyłu w mojej Jawie ma roklepane nity. Te trzy bolce, które wchodzą w bęben po prostu latają w każdą stronę. Jako, że robię remoncik i wymieniam układ napędowy, tj. łańcuch, zębatka przód i wieniec tył, a nie bardzo mam pieniądze żeby kopic kompletną zębatkę tylną. Co polecacie, czy te bolce da się jakoś przynitować, bo rozklepanie nitów to krótkotrwałe rozwiązanie.
Pozdrawiam
KacpiV8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Pon 19:21, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nie pamiętam jakie te nity są chyba aluminiowe więc tylko trzeba je zlutować złotem czy srebrem nie pamiętam jak to się nazywało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacpiV8
Początkujący
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:43, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A nie ma możliwości ich wymiany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Pon 20:38, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
mi tez ciekały w wszystkie strony. bierzesz kładziesz na kowadło kawek druta (ja wziąłem stary zawór paliwowy) przymierzyłem w tą dziurkę w bolcu i przywaliłem młotkiem tak powtórzyłem czynność 3 razy i na końcu młotek obracasz i tym węższym trzonkiem rozklepujesz krawędzie ja tak mam i jest git;D
pozdro;D
yooo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 22:22, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nity można zaklepać, nie patrzyłem tam ale pewnie też można zamienić na śruby.
Ale zasadniczo jak wymieniasz napęd to musisz wymienić obie zębatki bo zużyta zębatka szybko rozwali Ci łańcuch i będziesz miał kolejny wydatek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 23:13, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja u mnie rozklepałem i dalej mimo dość zacnego przebiegu sie ładnie trzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:46, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja polecam śrubki 4 dociąć na wymiar potem zakręcasz na fulla , na końcu zaklepujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Śro 17:16, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
wątpię żeby tam były nity aluminiowe ponieważ zaraz by pewnie je ukręciło ale nie wiem jak to w jawce ale bez problemu kupisz nity stalowe które ciężko sklepać lecz jak już sklepiesz to masz spokój... ja to polecił bym nawiercić te stare nity zębatkę oraz tą cześć bębna tak by wchodziła śruba m6 następnie skręcić i z jednej strony i drugiej strony zeszlifować tak by wystawała i z tej i tamtej strony tak z 3-4mm i będzie grało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|