Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 19:16, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
kondensator objawia się słaba iskrą i zanikaniem jej przy wyższych obrotach, znajduje się na zapłonie o czym powinieneś wiedzieć jeśli zapłon ustawiałeś (a to trzeba zrobić), kondensator możesz zamontować nawet od malucha, po prostu wystarczy żeby miał odpowiednią pojemność lub nawet więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Pią 19:46, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nr 4 To kondensator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jedix5
Bywalec
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Olsztyna
|
Wysłany: Sob 10:38, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Wziąłem się wreszcie i wymieniłem ten kondensator. Jest dużo lepiej, ale niestety to jeszcze nie to. Dużo rzadziej ale jednak przy większych prędkościach dalej się tak dławi traci moc czy jak to tam nazwać nie wiem może ją zalewa? Co poradzicie?
Ps. http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/regulacja-i-czyszczenie-gaznika,2770.html - a w tym poradniku niech ktoś zmieni (tam prawie na samym dole) żeby czyścić benzyną a nie wygotowywać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
051096
Początkujący
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 14:33, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
wyreguluj gaźnik , a może być też, że za dużo powietrza dostaje...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 051096 dnia Sob 14:34, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|