Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mietek98dh
Początkujący
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:07, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
no to znowu do weekendu bo tylko wtedy mam czas a co do łożysk to jak mówicie, że zmienić tylko jak luzy mają to się cieszę bo wychodzi tylko, że na wale będzie trzeba tylko zmienić jak w weekend zdejmę tą zębatkę to wyczyszczę wszystko elegancko i wstawię świeże zdjęcia i opiszę relacje co tam się dzieje w środku zębatkę będę ściągał własnoręcznie wykonanym ściągaczem, (na forum znalazłem tutka jak zrobić)
ale mi się wiertła do metalu połamały i jak narazie to se mogę powiercić, ale w nosie
A co powiecie o takim wale ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Totalny shit czy nie najgorszy ?
I czy muszę zmieniać tarcz sprzęgłowe ? ta wcześniej link podałem do zdjęć i tam każdą tarczę z dwoch stron sfotografowalem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mietek98dh dnia Pon 23:13, 12 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Wto 13:15, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Lepiej oddaj stary do regeneracji, bo ten to aż za tani i dzisiejszej produkcji
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sikorek dnia Wto 13:16, 13 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Wto 14:47, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
niektórzy mówią że wały produkcji tajwańskiej są w miarę dobrej jakości, jeśli nie będziesz miał gdzie zregenerować stary i będziesz zmuszony do kupienia współczesnego to szukaj wału made in taiwan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Wto 15:15, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Taki wał można sobie wsadzić, sam mam to dziadostwo to możysk nie mogłem napić miał za grube czopy o kilka setnych milimetra ponatto luzy na boki 1-2mm do tego ledwie wyczuwalny ale wyczuwalny luz góra dół i luz na łożysku igiełkowym jednym słowem najgorsze dziadostwo jakie może być. Co do regeneracji to będzie na pewno ten zestaw tajwański albo polski ale radzę polski. Albo poprostu kupić polski wał np. [link widoczny dla zalogowanych] niby dwa razy droższy od tajwańskiego ale jakość znacznie lepsza dotego uszczelki i łożyska czeskie lub tańszy [link widoczny dla zalogowanych] musiałł byś się zapytać sprzedawcy z jakiego kraju pochodzi ale chyba polski bo nie ma loga firmy WM Motor. Co do tarczek to ci zabardzo nie powiem bo na zdjęciach widać ich bardziej od góry ale wydaje mi się że powierzchnie cierną jeszcze troche mają ale pasowało by je wymienić np. ze względu na sam remont ale decyzja należy do ciebie.
PS. Jakby co to ja mam używany czeski wał w dobrym stanie, pisz na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mietek98dh
Początkujący
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:51, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Hmm... zaciekawił mnie ten polski wał z łożyskami, simeringami i lozyskami tylko jest problem bo mam grubawą rysę w cylindrze
W sobotę po południu zabieram się do dalszej rozbiórki czyli zrobić porządny ściągacz i ściągnąć zębatkę wału, wyczyścić wszystkie elementy silnika, zacząć polerować prawą kapę i karter z zewnątrz czy jak tam się te części nazywają . Wkrótce stawię nowe fotki.
A macie pomysł z czego zrobić tanie stopki kierowcy ? bo jednej nie miałem, drugą zgubiłem i jeżdżę już bardzo długo bez hamulca tylnego
Ja myślałem żeby wkręcić śruby i z drewna wymodzić jakieś ładne stopki i np. lutownica napis Jawa wypalić
Co o tym sądzicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 0:45, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
wytoczyć z kawałka wałka u tokarza.
ja za zestaw prawa + lewa dałem paczkę malborasów
normalnie wyjdzie cie to pewnie z 30-40zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Czw 18:11, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz rysę to szlif jeżeli jest taka naprawde głęboka to podwójny.
K*rwa, co za analfabetyzm.. ~plusminus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mietek98dh
Początkujący
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:47, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
hmm tylko najgorsze to, że szlif zrobię i będzie ok ale to coś w rodzaju obręczy co dociska tą metalową uszczelkę z głowicą nie jest w najlepszym stanie i to może być też przyczyną słabej kopresji, ale i tak ta rysa podejrzewam że nie jest świeża i, że na takowej jeździłem no ale cóż dzięki za rady i weekend wszystko wyczyszczę, wstawię nowe zdjęcia i mam nadzieję, że już z całkiem rozpołowionym silnikiem
I może uda mi się dać do tokarza to za free
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|