Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vete
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:55, 09 Kwi 2010 Temat postu: jawka-schemat ukladu kierowniczego! |
|
|
Witam
Mam problem z układem kierowniczym w mojej jawce czy ktos mógł by wrzucić schemat, który z pewnością mi sie przyda xD
z góry dzieki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 18:59, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A co? pompa wspomagania przestaje działać?
Jaki układ kierowniczy w jawce? Masz problemy z zawieszeniem, tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vete
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:02, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
tak ogólnie mam problem ze ściągnieciem kierownicy wydaje mi sie ze jest ona przyspawana nie idzie jej w ogole sciagnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vete
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:23, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
nie za bardzo o to mi chodzilo lagi i kolo juz mam sciagniete i mam problem teraz z wyciagnieciem kierownicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
liliput
Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: NKE
|
Wysłany: Pią 19:47, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ona siedzi na klinie chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ginalski
Bywalec
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: chmielnik (przedmieścia rzeszowa)
|
Wysłany: Sob 12:37, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
kiedyś był taki temat, ale go nie znalazłem. z tego co pamiętam to trzeba napier*alać młotem ile się da, bo inaczej nie wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajoj150
Bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 14:01, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja dziś miałem taki sam problem. Ale mój tato magicznym młotkiem przypieprzył raz w kierownice. I wyleciała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Sob 14:17, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Na środku kierownicy jest łepek śruby (M6, kluczyk 10). Odkręcasz ją trochę i młotkiem delikatnie pukasz (jak stawia opory to mocniej ale żebyś gwintu nie zerwał). Potem znowu trochę wykręcasz i młotkiem. Jak już wyciągniesz tą śrubę (dosyć długa) to powinna ci dołem wylecieć taka nakrętka z ząbkiem. Dołem znaczy tam, gdzie masz na rurze wspawanej do ramy tabliczkę
(jak masz xd). Powinno wylecieć tą rurą (rurką w sumie). Jak już ci to wyleci to bierzesz młotek i od dołu kierownicę traktujesz. Raz z lewej raz z prawej żeby rówmo wychodziła i żeby się nie wygięła. Jak czegoś jeszcze nie łapiesz to pisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Sob 17:16, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie miałem ten sam problem to złapałem za młotek gumowy i nap**** ile wlezie i po rozwaleniu 2 młotków gumowych kierownica została wyjeta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 17:32, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ludzi nawalacie tymi młotami w kiere nie wiem po co. Ja popuszczam śrubkę trzymającą kierownice lekko uderzam młotkiem w główkę śruby żeby poszła w dół jak pójdzie w dół odkręcam znowu i palcem popycham ją dalej po chwili ze spodu wypada taka jakby tulejka z gwintem i ząbkiem wtedy siadam na bak i kręcąc w lewo i [link widoczny dla zalogowanych] wyciągam kierownice, jak nie idzie polewam wd40 czekam i z chodzi jak marzenie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:08, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|