Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 20:16, 03 Lut 2010 Temat postu: jawka robi łuuuuuuuuuu i gaśnie |
|
|
witam
mam problem z moja jawką , kiedy ja zapalę i dodam gazu to jawka robi łuuuuuuuuuuu i gaśnie, co może być... pomóżcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Śro 20:23, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Albo zapłon, albo za mało benzyny chleje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 20:33, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
kolor świecy bym prosił. na początek zobacz czy masz gaźnik czysty, dysze i komora pływakowa, a jak nie dajesz gazu to na wolnych będzie chodzić? mniej więcej ile?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Śro 20:58, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja ci doradzam wyczyścić dysze w gaźniku. Ja miałem ten sam problem o identycznych objawach i to pomogło, a dysze były zapchane paprochami:0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 20:59, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
gaźnik jest czysty i dysze też ale gdy zapalę i potem wykręcę świecę to jest sucha, chodzi gdzieś tak 3 sekundy i gaśnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Śro 21:00, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 21:13, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
a kranik jest czysty? podaj ten kolo świecy jak zgaśnie, i jaki kolor ma iskra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 22:08, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
świeca ma kolor brązowy, iskra jest czasami pomarańczowa a czasami niebieska, częściej jest niebieska
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Śro 22:08, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
edhar
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Czw 19:44, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Poprostu wyreguluj dobrze zapłon i oczywiście nie zaszkodzi nowy kondensator. Bo na sucho iskra jest, a pod ciśnieniem może ginąć, lub sie robi łuk na świecy i robi łuuuuuu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matti.owczarek1994
Początkujący
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasionna
|
Wysłany: Pią 15:21, 05 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli świeco jest sucha to pewnie mało paliwa dostaje spróbuj przełożyć blaszkę na iglicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 18:37, 06 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, pewnie bardziej doświadczonym użytkownikom rzucają się dwie rzeczy... Wysokie obroty, gaśnie pewnie zapłon, gdyby był to zapłon to by przerywał ale chodził, lub świeca byłaby mokra... Ten problem nie występuje, zmiana iskry to pewnie świeca ale to nie problem... Jak ktoś słusznie zauważył problemem jest brak paliwa... Bo cóż innego xD Problem jest tak oczywisty, że pozwolę sobie zinterpretować charakterystyczne buuuuu. Silnik chodzi, w komorze jest coraz mniej paliwa, obroty więc automatycznie wzrastają i nagle brakuje paliwa, spalane są resztki, silnik ma problemy i nagle zasysa same powietrze buuuu i gaśnie z braku obrotów, komora się napełnia. Zrób test i jak zgaśnie zakręć natychmiast kranik, odkręć dekiel komory pływakowej, powinno nie być paliwa... jeżeli jest to zatkany gaźnik, jeżeli nie to czyścisz kranik, bak, zaworek iglicowy(najlepiej wymiana) i znowu test. Jeżeli jest to samo należy minimanlnie odgiąć blaszkę przy zaworku w górę, minialnie i już będzie lepiej i tak do momentu odginaj aż będzie cykał idealnie. Jeżeli przy tak małej ilości paliwa chodzi to znaczy, że zapłon masz bdb. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|