Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrus1141
Nowy
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Wałbrzycha
|
Wysłany: Wto 20:08, 10 Lis 2009 Temat postu: jawka praiwie niemożliwa sytuacja - dziwna usterka |
|
|
Mam taki problem. Zrobiłem generalny remont silnika cylinder 60 ccm itd. Otóż po złożeniu silnik nie chce odpalić. Na początku myślałem, że iskra jest za słaba, ale po zmianie pięciu kondensatorów to chyba niemożliwe. Mam dwa gaźniki - na żadnym nie pali i co dziwne świeca jest sucha. dodam jeszcze, że wszystkie łączenia są zakitowane sylikonem więc sprężanie nie ucieka - paliwo powinno być zassane z gaźnika. Po przelaniu gaźnika z przelewu kapie paliwo. I to mnie zastanawia. Bo skoro paliwa w gaźnika jest aż nadmiar, a sprężanie jest dobre to dlaczego świeca jest sucha, lub czasem mokra od oleju ale to inna historia?? Po zalaniu paliwa do cylindra jawka pali lecz krótko do spalenia paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrus1141 dnia Wto 20:16, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 20:34, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbuj przeczyścić gaźnik.I zobacz czy pomiędzy gaźnikiem a króćcem (chodzi mi o to łączenie gaźnik-króciec) czy z sylikonu nie zrobił się jakiś nazwijmy to "glutek" i zalepił otwór w króćcu.
EDIT:
Jeśli się mylę to poprawić nie krytykować!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Wto 20:35, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Wto 20:42, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja stawiam na zapchany gaźnik przedmuchaj go i wygotuj w wodzie z octem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrus1141
Nowy
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Wałbrzycha
|
Wysłany: Wto 20:50, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a czy to że jest cylinder 60 ma jakiś wpływ na paliwo? tzn. czy potrzebuje większe dysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 20:54, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
no na pewno (moim skromnym zdaniem)
bo jest większa poj. i potrzebuje wiecej paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Wto 21:04, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Przeczyść gaźnik. Jak wtedy nie odpali to usatw na nowo zapłon, sprawdź przerwe na pltynkach i wymień świece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Wto 21:23, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Może być tak że np ucieka kompresja przez simering na wale. Wspominałes coś o olejun na świecy
może to ma jakis związek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrus1141
Nowy
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Wałbrzycha
|
Wysłany: Śro 7:30, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie przez któryś z simmeringów ciekł mi olej. Więc to może być to. Dzięki za odp. Jak wymienie to napisze czy działa. A co ztymi dyszami do cylindra 60ccm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 9:50, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
świeca jest sucha więc nie dostaje paliwa, szukaj usterki na łączeniach gaźnik kruciec cylinder, jak dużo silnikonu nawaliłeś to nie będzie paliwo ciekło a jeszcze takie pytanie paliwo z baku idzie do gaźnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 10:00, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Jak Cię ta dysza tak martwi możesz wstawić 70zamisat normalnej głownej... Co do probelmu, jeżeli odpala dobrze to zapłon jest ok., jeżeli chodzi bez problemów gaźnik też jest ok. Zrób tak, jak Ci zgaśnie motor od razu zakręć kranik i otwórz komorę pływakową, najprawdopodobniej nie będzie tam paliwa, wtedy zdejmij wężyk i odkręć kranik, powinno lecieć równym strumieniem(czasem wężyk jest dziurawy i pojawiają się w nim bąbelki). Jak tu jest ok., zdejmij blaszkę w deklu nad pływakiem i podłacz węży i znów test. Przy puszczonym zaworku leci benzyna równym strumieniem, przy przyciśnietym nie leci. Ostatni etap to sprawdzenie trzpienia pływaka... Powienien byc idealnie czysty aby pływak się mógł swobodnie poruszać. Jak wszystko jest ok. należy inaczej odgiąć blaszkę, pamiętaj, że teraz silnik potrezbuje więcej paliwa, szczególnie na dotarciu więc iglica w górę i blaszka też. Co do oleju, jeżeli simmering przecieka silnik ma czarne spaliny, świeca jest mokra i czarna.... Wtedy może nie odpalić, łatwo to sprawdzić, zlej olej z skrzyni i próbuj. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrus1141
Nowy
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Wałbrzycha
|
Wysłany: Śro 15:49, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Jawka juz działa. Okazalo się że jak składałem silnik to nie dałem simmeringów na wał. Pali i jeździ, tylko pierwszy bieg wypada. Działa tylko wtedy gdy trzymam nóżkę od biegów cały czas do góry, jak puszcze to chrobicze. Co to może być? Miał ktoś tak kiedyś wcześniej? Dodam że nie zalałem oleju przekładnowego, ale to chyba nie ma nic do rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Śro 16:22, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Może automat do biegów masz już z lekka wyjechany i dlatego biegi wyskakują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel987
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kobylany (KROSNO)
|
Wysłany: Śro 17:04, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
przeczyść gaźnik i dysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Śro 17:53, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm to już widze jak ty robiłes ten generalny remont
wymieniiałes automat biegów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 18:14, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Chmm, po pierwsze dokręć dwie śrubki automatu, po drugie zalej olej. Są tyo bardzo ważne rzeczy! Jak nadal będzie wyskakiwać a nie powinno może to być uszkodozny automat, wyjechany tryb lub poprostu źle założona uszczelka. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|