Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Wto 14:21, 14 Maj 2013 Temat postu: Jawka po 15 minutach gubi iskrę |
|
|
Witam
Mam problem z moją jawką od jakiś 3 tygodni.Zaczęło się tak.Jadę z pasażerem przez około 6km na pełnym gazie po około 70km/h i w pewnym momencie zaczęła zwalniać,słabnąć i strzelać z gaźnika.Dojechałem do domu.Wyczyściłem gaźnik,ustawiłem zapłon,dałem nową świecę,ustawiłem przerwe na świecy i na platynkach,wyczyściłem bak,kranik,wydech,komore spalania,główkę tłoka i odpala za 1 kopem.15 minut mogę jeździć nie ważne czy na lekkim gazie czy dając mu w pi.de .Po tych 15 minutach na 1 i 2 biegu nie ma różnicy ale ja wrzucę 3 bieg to strzela z gaźnika zapłon świruje jakby tylko od czasu do czasu dawał iskrę.Mówię pewnie coś z kondensatorem bo się grzeje albo padł.Włożyłem od komara i po 15min. to samo,z kondensatorem wski to samo.Co to może być sprawdzałem już chyba wszystko.Liczę na konkrety.Czyżby tłok się przegrzał i spuchł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Wto 14:29, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Świecę zminiłeś na inną czy na nową? Jaką świecę włożyłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Wto 15:03, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Włozyłem i nową i starą 40 letnia iskrę na których śmigam po 5000km bez wykręcania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Wto 15:13, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A konkretnie jaką iskrę włożyłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Wto 15:40, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
F75 i 80.Są na bank dobre.Jeżdzę na nich 4 lata.Żadna nie padła jeszcze od tak poprostu.Robię po 5000km bez wykręcania ich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 16:12, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wiesz co że jeździłeś tyle na jednej świecy tyle km to nie znaczy że nie są już zużyte... Ja bym je wymienił. Co do tłoka to jeżeli masz ten dzisiejszej produkcji to możliwe że spuchł zobacz przez okno wydechowe jak mniej więcej wygląda albo zdejmij głowice i cyl sprawdzić nie zawadzi. Możesz sprawdzić cewkę WN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Wto 22:21, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwsza rzecz. Idź do sklepu motoryzacyjnego i kup iskrę f75. Taką świecę uznajemy za sprawną. 4 lata to dużo jak na świecę i prawdopodbnie to one są niedobre. Świece bez problemu mogą padać od razu. Poczytaj tematy na forum luddzi któym nowe świece ze sklepu Jawka przepalała po kilku kilometrach.
Uważaj bo niektóe istry mają bardzo mocno zakręcone nakretki, więc najlepiej w sklepie wybierz sobie taką co można bez problemu odkręcić.
Jak zmienisz świecę daj znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 16:00, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Iskra ginie czy tylko tak przypuszczasz? ja bym podmienił cewkę WN bądź sprawdził jej oporność. Świece tak łatwo nie padają w sprawnej instalacji, ja na jednej jeździłem 2 lata jak robiłem dużo kilometrów motorowerami, teraz to nie ma znaczenia bo robię mniej niż 200 rocznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Śro 19:37, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
W sprawnej zgodzę się że nie padają szybko o ile nie były wadliwe. Ja jechałem jakieś 3 tygodnie temu w dłuższą trasę ok 70 kmw jedną stronę i zaraz po powrcoei silnik nagle zaczałę przerywać i stanął. Sporo grzebania miałem bo nie wierzyłem że to może być świeca bo przed wyjazdem założyłęm nowoą iskrę f75. Wkręciłęm inną co wziąłem z garażu o niewiadomej przeszłości i to samo się działo. W końcu wkręciłęm całkowicie nową iskrę też f75 któa miałęm w zapasie i jawka od razu poszła. Też wydawało mi się niemożliwoe uszkodzenie świecy po 200 km skoro na innych przejżdzałem kilka tys. km
.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 14:47, 07 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Mam podobny problem, bo mi też świeca dość szybko pada, więc postanowiłem napisać w tym temacie, żeby nie zakładać kolejnego. Mam świecę iskrę F75. Świeca wytrzymuje ok 30km. Wspominaliście żeby sprawdzić cewkę WN. W takim razie pojawia się poje pytanie jak sprawdzić czy jest dobra czy do wymiany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|