Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz__LG
Początkujący
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Sob 18:56, 30 Sty 2010 Temat postu: Jawka Nierówne wolne obroty . |
|
|
Mam taki problem Moja jawka MA takie trochę nierówne obroty wolne chodzi nie równo i gaśnie jak go postawie . A jak gazuje to jest niby ok . Gaźnik Wyczyściłem Świeca jest ok Iskra dobra, przerwa na patynkach o,4 mm . Jak śrubkę od obrotów wkręcę bardziej to ma duże obroty ale też trochę nierówne co to może być Kondensator ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 20:05, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
kondensator wątpliwe, choc można pójść tym tropem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Początkujący
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Sob 20:16, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ale włożyłem drugi z drugiego silnika i to samo .. a patynki to mają coś do tego ? A patynki podczas pracy powinny iskrzyć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piankos
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 20:20, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Może brać lewe powietrze, uszczelnij wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 20:30, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
platynki nie powinny iskrzyć, ale w 98% iskrzą i dobrze jeżdżą, wyczyściłeś platynki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Początkujący
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Sob 20:35, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no tak lekko przetarłem cienkim papierem ściernym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Sob 22:09, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No to za mało wachy chłepcze. Daj blaszke na iglicy w gażniku rowek niżej i zobacz czy pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Początkujący
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Nie 9:26, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
JA już regulowałem Go na iglicy i tam chyba mam na środku i tak najlepiej chodzi .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 9:44, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
lewe powietrze lub kończący się tłok z pierścieniami. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Nie 10:16, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Lewe powietrze może łapać. Ewentualnie zwiększ poziom paliwa. Ja tak zrobiłem i silnik chodził w miare równo bo czasem słabo zaciąga przez wężyk paliwo. Ale niektórych gaźników nie da sie tak 100% wyregulować. Masz oryginalny gaźnik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 10:59, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A masz szczelna tą rurkę łączącą gaźnik z filtrm powietrza. U mnie to pomogło bo też nie trzymała obrotów. Bo rurka była pęknięta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Początkujący
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Nie 11:25, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ta Guma od Filtra Powietrza do gaźnika jest nowa mam też nowy wężyk paliwa z fillterkiem . nowe uszczelki pod króćcem i gaźnikiem i dobrze dokręcone . Mi sie tak coś wydaje ze mi pierścienie dzwonią ale nie jestem pewien .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 11:38, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Albo wina filtra paliwa może jest duży i nie przelewa szybko paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Początkujący
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Nie 13:48, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Filierek to jest en taki mały . [link widoczny dla zalogowanych] Ten . Kurde Ale on Jakby lekko gazuje i słabnie i tak chwile i zgaśnie jak nie będę trzymał na obrotach .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Nie 14:00, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Filterek chyba różnicy nie robi gdyż ja mam wielki że... i jest dobrze;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|