Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:54, 05 Sie 2011 Temat postu: Jawka nie pali |
|
|
To znowu ja, nadal mi jawka nie działa (kaczka).
Jest iskra, lecz nie zawsze. Swieca nowa, cewki nowe, simeringi na wale nowe, kondensator z malucha,
Jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
fso777
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Pią 22:52, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Przebicie na przerywaczu, może byc gdzieś zle owinięty kabelek i juz nie bedzie iskry,sprawdź całą elektrykę od silnika do cewki butelkowej i do lampy, jezeli tam nie znajdziesz przyczyny, to rozbierz przerywacz i według książki instrukcyjnej go załóż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:59, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Iskra nawet niezła jest i co z tego jak nie pali, ostatnio wlałem troszke paliwa do cylindra i też nie odpalił, nawet dymku nie puścił.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzyron dnia Nie 12:49, 14 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lkk1994
Częsty bywalec
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Nie 15:34, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
spróbuj na samostarcie odpalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 17:32, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Skoro iskra jest, paliwo jest to iskra musi być w nieodpowiednim momencie :>
Ustaw zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Nie 18:23, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jaka przerwa na platynkach i świecy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:00, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Na platynkach jest w najwięcej faktycznie to 0,4mm. Na świecy też tak jest, iskra jest ok.
A jak sprawdzić czy iskra pojawia się w dobrym momencie? Bo nie chce ustawiać zapłonu bo mechanik ustawaiał a jak tak nie potrafiłbym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 15:02, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli tłok jest maksymalnie 2mm przed GMP (najwyższym wychyleniem do przodu) to w tym momencie platynki (przerywacz) powinny się otwierać. jeśli tak właśnie jest to zapłon jest ustawiony prawidłowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:17, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak właśnie jest, 2 mm, ustawiony jest dobrze a dalej nie pali. Prosze o pomysły bo mi brakło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 18:19, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
myślę żebyś wsadził kondensator od jawki i wtedy zobaczył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lkk1994
Częsty bywalec
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Czw 18:29, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
próbowałeś z samostartem, masz uszczelkę pod głowica( jak tak to jaką), czy głowica jest oryginalna czy nowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:02, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Próbowałem z samostartem, o jaką uszczelkę chodzi?? Głowica oryginalna chyba
taki kondensator może być?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 19:41, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ja mówię o tym z oryginalnej jawki 50. A cewkę masz oryginał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:33, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jak miałem orginalny z jawki to iskrzył na przewodzie. Cewka WN i NN są nowe, cewka WN oryginalna była chyba nie sprawna bo po zmienieniu na nową Jawka działała aż 2 dni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzyron dnia Pią 9:34, 12 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 9:50, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jak byś dorwał świecę f75, ustawił jej przerwę 0,5 i zmniejszał w razie braku odpowiedzi ze strony silnika, jak dojdziesz do 0,3, a silnik dalej nic nie powie zdejmij gumę od filtra powietrza spoglądając w gardziel czy po dodaniu gazu idzie do góry przepustnica wraz z iglicą. Możesz ze zdjętą gumą próbować odpalić silnik, zdejmij również tłumik, bo to tez moze być przyczyną. Jeżeli dalej nic, to złóż reklamację do mechanika, bo Ci źle ustawił ten zapłon.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|