Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:56, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
przepustnica wydaje mi się ze idzie poprawnie, a z tłumikiem co może być nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 9:23, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Może być zatkany albo nieszczelny ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lkk1994
Częsty bywalec
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Sob 14:06, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a spróbuj go odpalić bez gazu, odkręcasz kranik i kopiesz, moja tak ma ze właśnie w taki sposób mogę ja odpalić pochodzi trochę i dopiero się na obroty wkręca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:24, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie próbowałem bez tłumika odpalać i też nic, nawet dymka nie puśći.
A co do gazu to ja ze wszytskimi kombinacjami próbowałem, a z kopa i tak nie paliła tylko z ppopychu ale wtedy tez próbuje różnie z gazem i nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 15:48, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Kup inną świecę, bo ta może być wadliwa.
A powiedz czy po próbach odpalania świeca jest zalana czy nie? Bo może nie dochodzi paliwo do cylindra. I jeszcze filtr powietrza zobacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 16:19, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a simmeringi? spróbuj na innym gaźniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:24, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Świec mam kilka i na tej szła dobrze jawa, a świeca jest troszke mokra ale nie nazwałbym ją zalaną. Gaźnik myśle że sprawny bo paliwo się elegancko przelewa przy pompowaniu.
Simeringi na wale nowe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzyron dnia Nie 8:25, 14 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian725
Nowy
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wschowa > Lubuskie
|
Wysłany: Nie 9:42, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
niemalze kilka tematow nizej opisalem swoj problem . tez jawka nie dzialala wymienilem kondensator czyscilem gaznik . winowaja byla swieca . ktora nie dzialala . wsadz swiece samochodową ! i sproboj . przed wkereceniem wloz odpowiednie podkladki zeby lewego powietrza nie bral .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 12:31, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
adrian725 napisał: | niemalze kilka tematow nizej opisalem swoj problem . tez jawka nie dzialala wymienilem kondensator czyscilem gaznik . winowaja byla swieca . ktora nie dzialala . wsadz swiece samochodową ! i sproboj . przed wkereceniem wloz odpowiednie podkladki zeby lewego powietrza nie bral . |
skończ pier* z tymi świecami samochodowymi, jednoelektrodowa w zupełności starczy a jeśli ktoś koniecznie potrzebuje to w katalogach są wieloelektrodowe na odpowiedni gwint bo podkładki to sobie możesz w d* wsadzić
jeśli świeca jest mokra, (proponuję po prostu wstrzyknąć małą strzykawkę paliwa do cylindra) i nie pali to albo brak sprężania, albo uszczelniacz uwalony albo brak iskry (w odpowiednim momencie także), wszystkie przyczyny można sprawdzić co było nie raz opisywane na forum
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:44, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ale ile razy mam pisać że świece juz wykluczyłem! Sprawdzałem na kilku i nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 13:05, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A kompresje masz?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzyron
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:50, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Co do kompresji to tata sprawdzał i była w miare ok, fakt jest taki że musze to jeszcze przyrządem mierniczym sprawdzić ale cylinder, głowica były uszczelniane i to nie to, mehanicy by to wykryli
Moskit a o jaki uszczelniacz chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzyron dnia Nie 19:59, 14 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 23:29, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
na wale, lewy albo prawy, jak jest lekko uwalony to idzie to wykryć przez przytkanie gaźnika ale jak mocno to dużo trudniej zdiagnozować. Często duży problem pojawia się przy niestarannym montażu bo na przykład sprężynka z uszczelniacza spadnie i wtedy nie wiadomo co jest bo niby był zakładany nowy a jednak to jego wina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|