Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Śro 17:16, 30 Maj 2012 Temat postu: Jawka nie odpala |
|
|
Witam, mam problem ponieważ jawka nagle podczas jazdy zaczęła przerywać z początku delikatnie a później się już nie dało jechać. Zgasiłem ją próbowałem na różnych świecach, kondensatorach odpalić i nic nawet jeszcze ustawiłem zapłon. Teraz jawka w_ogule nie chce odpalić paliwo dochodzi, iskra jest dość duża (niebieska). Problem tkwi w tym że cały czas zalewa świece a iskra jest na wszystkich świecach które mam. Co to może być?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez asd123 dnia Śro 17:19, 30 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 18:53, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Możliwe że zaworek iglicowy w pokrywce komory pływakowej nie trzyma i leje się paliwo. Działanie zaworka możesz sprawdzić za pomocą naczyń połączonych wszystko na forum jest poczytaj i sobie poradzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 19:18, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
brak kompresji, źle ustawiony zapłon na przykład jeśli faktycznie zalewa, ewentualnie bardzo uszkodzony uszczelniacz z prawej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Czw 11:36, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
kompresja jest, zaworek iglicowy działa poprawnie, simmeringi są w dobrym stanie ponieważ byly dobrze założone i silnik jest dopiero co po dotarciu, zapłon jest dobrze ustawiony zawsze tak ustawiałem i było dobrze a świece zalewa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 11:42, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
skąd wniosek że jest kompresja ? jakie ciśnienie masz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 12:08, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mierzyłeś kompresje że mówisz że jest dobra ?
Jaką masz świece ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Czw 13:53, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To, że simeringi były nie dawno wymieniane to nie znaczy, że już na 100% są sprawne.Bierz pod uwage wszystkie możliwości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 14:58, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zaworek rozumiem że sprawdzałeś naczyniami połączonymi... filtr masz założony jak trzeba, dysze są wkręcone prawidłowo, oleju za dużo do paliwa nie dałeś i kompresja sprawdzona manometrem, to zostaje wyłącznie albo lewe powietrze z uszczelniacza (brak kompresji wstępnej) albo brak iskry, nieszczelność prawego uszczelniacza wykluczysz przytykając filtr powietrza, iskrę wykluczysz sprawdzając zapłon, czyszcząc platynki, sprawdzając połączenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Czw 17:38, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Więc tak jawka cudem odpaliła ponieważ gdy wykręciałem przpustnice to pokrywke odkręciłem a przepustnica została w gaźniku (poprostu odczepiła się linka) lecz jawka przerywa strasznie mocno lecz są takie momenty że gdzieś przez 0.5 sekundy idzie normalnie (gdy ledwo co chodzi a ja ją prowadze to nieraz ma takie napady że normalnie mi ją z rąk wyrywa więc kompresje ma dobrą więc także odpada zpłon i nieszczelności, wyczyściłem także tłumik i filtr powietrza. Dysze są wkręcone prawidłowo. A czy mogła się tak powoli przepalać jakaś cewka i teraz tak jest bo zwarcia tam raczej niema co się dało to owinełem taśmą izolacyjną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 18:15, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Może cewka WN ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz1230 dnia Czw 18:16, 31 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio310
Początkujący
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:41, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To że ma moc to nie znaczy żę zapłon dobrze.
Zapłon do poprawki, i wyregulować trzeba gaźnik !!!
Gaźnik jest problemem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Czw 19:08, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Może i banalne, ale załóż inną świece.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Pią 13:35, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
patrzyłem na cewce kolegi to tak samo przerywała, gaźnik regulowałem (iglica, blaszka w komorze pływakowej a nawet śrubka od wolnych obrotów) i oczywiście prubowałem na innych świecach i kondensatorach ale dalej przerywa jutro sprubuje jeszcze raz wyregulować zapłon lecz najprędzej to nic nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 15:43, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Może masz już zużytą cewkę w zapłonie , zobacz w jakim stanie jest przerywacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pią 15:53, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
mateusz1230 napisał: | Może masz już zużytą cewkę w zapłonie , zobacz w jakim stanie jest przerywacz. | Jak się może zurzyć cewka?Przecież cewka może mieć albo przebicie na zwojach, albo przerwe na którymś zwoju a w obu przypadkach skutkuje to całkowitym brakiem iskry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|