Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 16:23, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Kolego mówię tak bo sam miałem tak że iskra była palił ale nie dało się jeździć wymieniłem cewkę i wróciło wszystko do normy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Sob 11:32, 02 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj ustawiłem zapłon patrze i iskra jest mocna przejechałem może z 1km i zaczeła strasznie przerywać i jest tak jak wtedy że nawet na 1 biegu nie da się jechać a dodatkowo iskra stała się strasznie słaba i ma kolor jakby "różowawy" więc czy to napewno wina jakiejś z cewek czy czegoś innego? Bo gaźnika chyba raczej nie. Co się z nią dzieje? Jak to naprawić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez asd123 dnia Sob 11:36, 02 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 11:50, 02 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ustaw jeszcze raz zapłon,i sproboj na innej swiecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12:04, 02 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ustawianie zapłonu mu nic nie da. Kiedy ostatni raz wymieniałeś cewkę??? Ja w ogarze tak miałem jechałem normalnie jakiś czas później zaczął szarpać no i musiałem się zatrzymywać po wymianie cewki i kondensatora wszystko wróciło do normy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Sob 13:47, 02 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jawke mam 2 lata i ani razu nie wymianiałem cewki. ustawiłem jeszcze raz zapło i jest to samo, sprubuję może znajde jakiś iskrownik na złomie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Sob 13:49, 02 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Takie objawy mogą również wskazywać na uszkodzenie kondensatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 14:22, 02 Cze 2012 Temat postu: Re: Jawka nie odpala |
|
|
asd123 napisał: | próbowałem na różnych świecach, kondensatorach odpalić i nic nawet jeszcze ustawiłem zapłon. |
Czytaj uważnie. Tak jak mówię spróbuj z tą cewką mi to pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 14:01, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jeśli po rozgrzaniu robią się problemy to może być kondensator... ale raczej nie, rzadko to się trafia prędzej świeca sie syfi przez uszkodzony lewy uszczelniacz na wale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Śro 18:46, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jawke odpaliłem ale chodzi tylko jak zapłon jest ustawiony 4mm przed gmp lub nawet troche więcej ale jak ustawie te 2mm to strasznie przerywa. Czy przez to części się szybciej nie wyrobią i czy jawka przez to nie jest słabsza. (nie pamiętam ile ma siły bo ostatni raz jeździłem nią ponad 2 tygodnie temu)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez asd123 dnia Śro 18:49, 06 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 14:10, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jeśli ustawiasz zapłon według książki jawki dokładnie i przerwę między platynkami ustawiasz w GMP i masz przestawioną krzywkę (lub wał na czopie) to nic dziwnego że takie wartości Ci wychodzą i jest problem z regulacją im wcześniejszy zapłon tym większa moc (uogólniając) ale oczywiście do pewnej granicy, po jej przekroczeniu zaczyna się spalanie stukowe i przestrzały w gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Czw 16:45, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
a ile wynosi ta granic że można wycisnąć największą moc? czy jak bym mógł ustawić zapłon 2mm przed gmp (mam 4mm) to jawka była by znacznie mocniejsza czy raczej bez różnicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 0:07, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
powiedz mi najpierw czy w gmp jest punkt w którym platynki są najszerzej otwarte czy moze ten punkt przychodzi w innym miejscu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Pią 11:23, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
największą szczeline mam na platynkach jak tłok jest gdzieś ponad 1cm po gmp ale miałem tak jeszcze na starym wale i wszystko było dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 12:51, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no to albo masz przestawiony wał albo krzywkę czy też wirnik źle zamontowany wtedy 4mm przed gmp to całkiem normalna wartość, wiele razy to powtarzałem w takim przypadku ustawianie zapłonu dokładnie według instrukcji obsługi się nie sprawdza (pewnie i tak regulacji Ci nie starczy...) 1,8mm przed gmp ma być w momencie gdy platynki zaczynają się otwierać a 0,4 w miejscu najszerszego otwarcia a nie w gmp! bo jak wiemy w gmp wcale nie są najbardziej otwarte, wniosek jest taki że musisz ustawić poprawnie zapłon a najlepiej sprawdź czy to krzywka czy wał są winne innego punktu rozwarcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|