Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AndcRew
Początkujący
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:35, 10 Kwi 2013 Temat postu: Jawka nie chce jechac |
|
|
Witam. Jako ze jestem niedoswiadczony chce podzielic sie z wami moim problemem.
Otoz Jawka przy ruszaniu w ogole nie ma mocy - nie jest w stanie mnie uciagnac - jestem pewien ze hamulce nie blokuja kol. Jest moment gdy jawka stara sie ujechac ale po chwili robi buu i gasnie mimo ze daje gazu. Czy jest mozliwe ze mam za bogata mieszanke paliwowo olejowa? - zauwazylem ze z rury wydechowej kapie olej gdy jawka jest wlaczona. Pomozcie, bo jawka jest juz prawie gotowa i pali niemal od kopa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Śro 17:14, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no to raczej wina leży po stronie regulacji lub silnik po prostu nadaje się do remontu aczkolwiek przeczyść gaźnik zarazem wyreguluj oraz ustaw zapłon bo kapanie mieszanki paliwowej spowodowane jest tym że niewyregulowany silnik nie przepala jej chyba że na prawde tego oleju nalałeś zbyt wiele zrób to co napisałem jeśli nie pomoże to wtedy się martw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AndcRew
Początkujący
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:24, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Silnik jest rzekomo na dotarciu. Znowu mam regulowac? Cholera ja po prostu jestem na to za glupi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Czw 5:29, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
tym bardziej jak na dotarciu to trzeba go regulować ponieważ iż części się dopasowywują do siebie no i czasem ustawienie się zmienia wszelkich informacji na temat regulacji znajdziesz na forum nie bd się rozpisywał pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AndcRew
Początkujący
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:15, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A mam jeszcze jedno pytanie. Czy jezeli np. dostep paliwa jest utrudniony(np przez kranik) to czy jest mozliwosc ze silnik bedzie slabszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 19:04, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, to właśnie może być rozwiązanie twojego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomekwozniak98
Bywalec
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:07, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Albo opużniony zapłon zatkany tłumik, dysze zepsuty kondensator nie szczelne simeringi szukaj tam ale ja stawiam na zapłon jak jest opuzniony to tak się robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AndcRew
Początkujący
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:31, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
cholera, ustawienie zaplonu graniczy z cudem w moim przypadku Popatrze i pomysle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomekwozniak98
Bywalec
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:01, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak nie wiesz jak ustawić to daj komuś kto umie ale na prubę przesuń prądnicę w lewo najpierw do końca i sprubój zapłon będzie zawczesny ale na prubę będzie no i przerwa musi być mała .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 18:19, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Nie no zaje****sty jesteś tomek, niech przesunie zapłon za o dużooo za wczesny niech mu się zrobi spalanie stukowe i rozwali silnik. Jak już chcemy na próbę ustawiać zapłon to właśnie od za późnego i "przyśpieszamy" zapłon aż osiągniemy obroty maksymalne. Ale prościej i lepiej jest ustawić z szczelinomierzem (jak nie mamy to znajdź blaszkę i zmierz ją suwmiarką - bo bez tego narzędzia to nawet mechaniki się nie tykaj) i ustaw zapłon tak jak tu na forum radzą (w tutorialach). Jak to nie da efektu to sprawdź simmeringi (po przez spuszczenie oleju z skrzyni biegów) jeśli przestanie kopcić to znaczy że masz simmering strzelony. Stosunek oleju do paliwa musi być stały i odmierz go chociaż z dokładnością do 10ml (przy robieniu 10 l mieszanki). Jeśli masz na dotarciu to prawdopodobnie tak na serio jawce nic nie dolega. A do tego regulacja gaźnika, wymiana kondensatora, przetrzyj platynki dodatkowo. Jeśli to wszystko zawiedzie wtedy się odezwij.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Nie 18:35, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jawka nie chce jechać to pchaj wtedy przynajmniej będzie się toczyć a tak poważnie to jak ustawiałeś gaźnik, zapłon ? na cepa, czuja lub jak Bozia prosi z odpowiednimi przyrządami ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|