Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rachmiel
Nowy

Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:37, 22 Paź 2015 Temat postu: Jawka na pych lub na kopa |
|
|
Witam,
mam Jawkę Pancerkę odnowioną zacząwszy od tłoku do samych świateł i wygląda jak nowa bo byłą malowana. Wcześniej właściciel powiedział że odpalał ją tylko na pych, przyjąłem takiego. Pojeździłem pól miesiąca i musiałem rozebrać ją żeby odnowić. Po odnowieniu nie mogę ją odpalić ani na pych ani na kopa. Wszystkie okablowania od cewki do świecy jest nowe i daje iskrę, benzyna jest, sprzęgło jest odpowiednio ustawione. Kiedy daje kopa idzie iskra ale nie można uruchomić silnika w ogóle, a na pych to daje 2 bieg i zostaje próbowany uruchomiony to silnik zostaje uruchomiony tylko na 2 biegu a jak zmienię na luz lub któryś bieg to silnik gaśnie więc ja nie wiem co może być nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Maro
Początkujący

Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:53, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Żeby zadawać takie pytania, musisz być pewien co do poprawnego ustawienia zapłonu jak dopływu paliwa - gaźnika. Czarów nie ma, albo masz to poustawiane albo nie, na forum znajdziesz wiele dobrych porad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rachmiel
Nowy

Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:48, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Teraz jest ustawione na kopa i na pych, ALE przy uruchomieniu na kopa odpalę tylko silnik pracuje 15 sekund a po 15 sekundach gaśnie, próbowałem podgazować to utrzymuje go ale długo nie potrzymam. A chciałem go odpalić żeby silnik popracował kilka minut. To co mogło być przyczyną tego??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mati_pl xD
Częsty bywalec

Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Pon 9:55, 08 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że nie masz drożnego układu paliwowego.
Ale wina wcale nie musi leżeć w drożności być może silnik się zalewa po 15 sekundach. Powiedz mi jak wygląda świeca po zgaśnięciu? mokra/sucha/zaolejona? Czy przy dodawaniu gazu, obroty płynnie się zwiększają? Czy może jest tak, że dodajesz gazu, a on się dławi i robi charakterystyczne "buuuu"?
Jeśli obroty się zwiększają, są coraz wyższe i wyższe, a nagle jest koniec, moto gaśnie, to znaczy że jest za mało paliwa. Paliwo które było w komorze pływakowej zostaje wypalone, a nowe, które powinno dopłynąć, albo płynie za wolno, albo wcale.
Jeśli jawka po otwarciu przepustnicy robi to charakterystyczne "buuu", wtedy masz ten sam problem, jawka ma za mało paliwa.
Co do tych dwóch przypadków, radzę zacząć od przeczyszczenia dysz, oraz kranika paliwa, jeśli nie pomoże, zająć się czyszczeniem gaźnika.
Jeśli świeca będzie mokra, zaolejona, to będzie świadczyć o tym, że jawka się zalewa, tu będzie potrzebna solidna regulacja gaźnika, choć przyczyna może leżeć w zaciętym zaworku w komorze pływakowej.
Pozdrawiam mati.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rachmiel
Nowy

Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:16, 08 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
świeca po gaśnienciu jest sucha i jest ok, ale już wiem że dopływu paliwa wogóle nie było a kranik był brudny i nie przepuszczał paliwa po oczyszczeniu kranika i dyszy Jaweczka śmiga dzięki bardzo za porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|