Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chodzilla
Początkujący
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: Pon 16:04, 19 Wrz 2011 Temat postu: jawka mustang nie regularna praca silnika |
|
|
Witam wszystkich jak coś źle wkleje to przepraszam jestem nowy
mam problem z moją jawką odpala z pierwszego po lekkim dodaniu gazu zaczyna pracować nagle nabiera obrotów i zaczyna zdychać
podejrzewam że go zalewa
wiem że jest specjalny tutorial ale ja musze mieć wytłumaczone jak dziecku pięco letniemu jeżeli problem jest z regulacją gażnika to regulacja wygląda tak że:
dwie śrubki dokręcamy do oporu ( dysze) ta śrubka ze sprężyną również?
i próbujemy odpalić motor regulując tylko tą ze sprężynką??
proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 16:30, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
jak dziecku...: podejrzewasz zalewanie? to sprawdź czy zalewa, odkręć świecę, przeczytaj instrukcję obsługi bo wróżyć nikt Ci tu nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pon 17:08, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie możliwe żęby mu się zalewała.
Skoro wchodzi za chwile na obroty i gaśnie.
To ma najprawdopodobniej paliwa nie dostaje lub za mała dawka.
Sprawdź jak przepływa paliwo, czy kranik nie jest czasem zatkany, czy nie zaciął się zaworek igliczny. Jesli to wszystko ok, poziom wygląda że jest dobrze to mozliwe że fałszywe powietrze gdzieś dostaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chodzilla
Początkujący
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: Pon 17:10, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
kranik jest ok wymieniany 3 dni temu paliwo dochodzi nie wiem jak sprawa sie trzyma gaźnika koleś od którego brałem mówił że przeprowadził remont całości. Jak dla mnie to regulacja gaźnika albo świeca na wykończeniu nie znam sie na tym tak dobrze dlatego zwracam się do was
pisząc o te tłumaczenie chodzi mi o sam fakt regulacji gaźnika bo jestem początkujący i nie chce całkiem go rozregulować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chodzilla dnia Pon 17:16, 19 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Badzio
Nowy
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Moszczenica k. Piotrkowa Tryb.
|
Wysłany: Pon 17:40, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Na forum jestem nowy ale możesz mi zaufać bo troche z jawoskim silnikiem mam doświadczenia;] najlepiej wykręć cały gaźnik przemyj go benzyną wykręć dysze je też przeczyść w środku bo wystarczy mały syfek i już pojezdżone następnie przedmuchaj wszystkie kanaliki najlepiej pompką zwykłą tylko bez żadnej końcówki samym szlałfikiem ;] i jeszcze elektrody na świecy papierem ściernym możesz przetrzeć, Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chodzilla
Początkujący
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: Pon 20:51, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki jak zrobie co mówisz to dam znać jak chodzi moja bestia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 1:15, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
poszukaj w necie instrukcji obsługi jeśli nie masz, tam większość jest opisane, później przejrzyj dział tutoriale i wtedy mając odpowiednią wiedzę teoretyczną zabierz się za robotę, co do gaźnika to podpowiem ze trudno go zepsuć czy krytycznie rozregulować (chyba że nieumiejętnie zupełnie do tego podchodzisz), za dużo nie idzie w nim regulować co ma swoje plusy jak i minusy do tego jest wrażliwy na niesprawny zaworek iglicowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Śro 16:04, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dysze w gaźniku ( te po bokach) muszą być wkręcone na maxa. Środkową śrubę ( ze sprzężną) wkręcasz na maxa a potem odkręcasz tak aby motor równo pracował i nie gasł. Dodam że regulacje wykonuje się na ciepłym silniku. Przed regulacja gaźnika, zmień świecę i ew. daj więcej paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chodzilla
Początkujący
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: Śro 17:36, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a jaką świece proponujecie ??
F75
F95
czy jakaś inna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Śro 17:44, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Iskra F75/80 albo Champion. Poszukaj był temat o świecach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 23:59, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
ja dalej nalegam żeby zajrzeć do instrukcji obsługi, tam też jest wyraźnie napisana jaka ma być świeca (wiem że taka jest już niedostępna ale po numerze kodowym można znaleźć zamienniki różnych producentów)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 13:38, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja proponuję sprawdzenie połączenia gaźnik -> króciec i króciec -> cylinder. Ewentualnie uszczelniacza od strony magneta (objaśniam: "magneto to tam gdzie znajdują się platynki). Przy zalewaniu nie wchodziłby na wysokie obroty gdyż robiłby tylko buuu i by zgasł. Natomiast wchodzenie na wysokie obroty i gaśnięcie są wynikiem lewego powietrza lub małej dawki paliwa.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chodzilla
Początkujący
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: Nie 15:36, 25 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
teraz leje mi się z komory pływaka zawiesza sie pływak
jak nie jedno to drugie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ziela
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Nie 18:14, 25 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Pewno za dużo benzyny dostaje, wyreguluj i będzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chodzilla
Początkujący
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: Pon 16:05, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy ja mam taki fart czy każdy ma takie problemy bo bez względu na położenie śrubki ze sprężynką nabiera obrotów jak głupi
i chciałbym się dowiedzieć czy tak powinno być czy nie mianowicie chodzi jak jest połączenie króćca z gaźnikiem smarka mi bęzyną delikatnie z takiego małego cycka z dziurką powinien tak robić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|