Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 17:47, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
mocno się zagrzał po tym odpaleniu? przyczyna leży w za późnym zapłonie, lub za małej dawce paliwa. jaką masz dyszę główną?pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 18:27, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
weź odpal moto i sobie pojedź gdzieś, jak go nagrzejesz to ustaw obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piankos
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 18:33, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
odpal bez filtra powietrza może być zapchany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartozaw
Nowy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 20:01, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Po zapaleniu i po gazowaniu na 5 mni. zrobił się taki letni."Plusminus" o jaką ci dysze główą chodzi o tą dużą?? a jak próbowałem się gdzieś przejechać to przejechałem moze 50 metrów i mi zgasł i tak za każdym razem a co do filtra to próbowałem też bez niego i to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 20:19, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
chodzi mi o dyszę główną, w gaźniku taka miedziana śrubka pierwsza od gumy filtra, po odkręceniu jej będzie na niej numerek. hmm a cieknie z gaźnika? może coś z pływakiem jest, lub z zaworkiem, odkręć i skontroluj co się dzieje w komorze pływakowej, czyli odkręć 2 śrubki trzymające pokrywkę tam gdzie się szlaufik zakłada od benzyny, i zobacz jaki masz stan paliwa tam, i czy pływak pływa w benzynie, czy jest zatopiony. odkręć kranik i zobacz jak leci paliwo, powinny lecieć lekkim ciurkiem, lub szybkimi kroplami, a po lekkim wciśnięciu miedzianej blaszki w tej pokrywce powinna przestać lecieć benzyna.pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 10:21, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
po 1- kolor świecy przed odpaleniem i jak zdechnie.
po 2- wyczyść wszystko porządnie, sprawdź zapłon i dopływ paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|