Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:47, 01 Mar 2012 Temat postu: Jawka i nowe pierścienie |
|
|
Witam wszystkich !
Dzisiaj założyłem nowe pierścienie i teraz jak odpalam to na wolnych nie chodzi, i jak nie dam gazu to gasnie ,ogólnie przy zmianie na wyższy bieg na początku taki muł sekundowy gdzieś i dopiero jedzie. Czy to przejdzie ? Jak przejdzie to po ilu kilometrach ? Mam teraz jeździć jak dziadzia 20km/h na 3 biegu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damian9827
Początkujący
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupiec
|
Wysłany: Czw 19:22, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
przeczyść i wyreguluj gażnik.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 20:06, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy to przez gaźnik, bo ja dzisiaj nawet prawie v-maxem grzałem i bez zająknięcia, ale ogólnie wolnych nie ma i gaśnie jak gazu nie daje :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 7:24, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Regulacja zapłonu gażnika ble ble ble...
Na początek najbardziej podstawowe czynności. Jeśli to ci nic nie da to wtedy pisz bo my jasnowidzami nie jesteśmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 8:34, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja proponuję manometr i sprawdzić kompresje, jeśli tylko wymieniałeś pierścienie to znaczy że tam coś skopałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Estilo
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wronki
|
Wysłany: Pią 10:07, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Mogłeś źle założyć pierścienie. Czy pierścienie są dobrze założone na tłok? czy przypadkiem nie wpadł Ci jakiś piasek / coś innego co mogło mu zaszkodzić? Skoro moto nie radzi sobie z wolnymi obrotami (zakładając że przed wymianą pierścieni moto funkcjonowało normalnie) to może nie dokręciłeś głowicy i gubi kompresje? Opcji jest wiele, sprawdzić musisz sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 14:50, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Damian Wielkie dzięki , po twojej radzie, wyczyściłem dzisiaj gaźnik i śmiga aż miło Nie pierwszy raz zakładałem pierścienie nowe itp. więc ogarniam temat. Do ZAMKNIĘCIA !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|