Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bazyl
Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:40, 17 Sty 2011 Temat postu: Jawka Brak Mocy |
|
|
Witam Mam problem z jawką 50, a mianowicie jawka nie ma mocy. jawka nie chce się rozpędzić i idzie tak jak by ją coś blokowało. a od przedwczoraj zaczęło coś się dziać i jak trzymam pełny gaz to chodzi tak jak na wolnych obrotach a jak nie da mu się gazu to zgaśnie. na początku też parskał mi nie wiem czy olejem czy nie przepalonym paliwem parksł z pod tłumnika na kolanko ale potem mu przeszło i za każdym razem gdy wykręcę świecę to jest mokra. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.A i pierścienie są dobre bo były nowe jawka była dobrze dotarta, cylinder jest dobry, głowica jest nowa, gaźnik jak łączy się z króćcem to miedzy tym tez jest uszczelka wszystko co było możliwe to jest uszczelnione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Pon 12:02, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
pierwszy pytanie czy masz ją odblokowaną??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyl
Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:13, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Tłumnik i kolanko tak tylko krućca nie mam odblokowanego ale wczesniej jeździl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek2777
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:16, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Spróbuj na innej świecy, ja miałem tak samo jak była świeca kiepska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 15:31, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
najwidoczniej się zalewa....... możliwe że pływak się zaciął lub jest dziurawy lub gaźnik się rozregulował........ proponował bym zrobić porządną regulacje ponieważ jeżeli z tłumika kapie to widoczny objaw złej regulacji oraz że się zalewa rozbierz gaźnik i przeczyść go oblukaj pływak oraz ustaw odpowiednią dawkę paliwa w komorze pływakowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Pon 15:37, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ustaw zapłon;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyl
Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:09, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ale zapłonu nie ma sensu ustawiac bo on pali bez problemu a co do pływaka to pływak jest nowy! ale już zrobiłem chodzi wyregulowałem gaźnik co długo mi z tym zeszło ale zrobiłem jawka śmiga jak nowo narodzona jeszcze musze zakupić nową świecę!. doradźcie mi jaką świece jest najlepiej kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 9:00, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
f75 najlepiej się sprawdza w silniku 223.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarkowiec15
Nowy
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:18, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy nie masz luzów na wale, Zmniejsz ilość paliwa w komorze pływakowej bo może się zalewa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 10:59, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | f75 najlepiej się sprawdza w silniku 223. |
Albo F95 Najlepiej to mieć kilka świec na wszelki wypadek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bezel1994
Bywalec
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 19:46, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam F95 i działa pięknie i ja polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzesiek90
Początkujący
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:19, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ja tak samo f95 Iskry i jeszcze nie zdarzyło mi się żeby jawka przepaliła świece. Zmieniam co pól roku a jeżdzę dużo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 22:52, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Świeca oryginalna: PAL 14 - 8
NGK B6HS
Bosch W7AC
Iskra F75S
Brisk N15C
wszystkie szczelina 0.6 a tak ogólnie to kiedyś mówiło się że każda świeca byle gwint pasował i głośno przy motorze nie wspominać o ciepłocie bo usłyszy i nie będzie chciał chodzić
świece prędzej przepalicie uszkodzoną cewką WN niż złym dobraniem ciepłoty a z tego co mi wiadomo polskie iskry są dość odporne na takie coś.
Ja za to będąc w posiadaniu ogara jeździłem na Boschu (nie pamiętam jakim dokładnie, sprawdzę, stary zapas w garażu) 2 lata, nie mostkowała, ładnie się wypalała i na klucz 16 który miałem fajkowy i z drugiej strony 17 do koła. Teraz oczywiście oryginalny PAL
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Wto 22:54, 18 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyl
Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:30, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Bosh to dziadostwo bo mój ogarek na niej nawet nie odpalał a była nowa nawet kolegom w simsonach nie chodziło tak jak ma chodzić. mi jawka chodziła najlepiej na czampion czy jakoś tak tylko ze kiedys już miałem zużyta głowice i gwint był obrobiony i świeca nie była dobrze dokręcona i raz mi wystrzeliła i jej nie znalazłem i teraz to jerzdże na polskiej iskrze i jakos idzie nie narzekam bo to 65-70 leci .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|