Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawencjarz
Bywalec
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:15, 09 Sty 2012 Temat postu: Jawka 50 Mustang ma wysokie obroty |
|
|
Witam forumowiczów! Nie wiem czy już taki temat był, ale szukałem i nie znalazłem . Tak więc przejdźmy do rzeczy. Jakiś czas temu Jawka paliła dobrze, wyregulowałem zapłon i ustawiłem gaźnik było git . Tak więc teraz odpalam i motorek osiąga od razu wysokie obroty (bardzo wysokie) dodam że przepustnica opada do końca a linka się nie zacina. Tak więc już nic nie wiem dodam że oryginalnego filtru nie miałem to zakupiłem stożkowy. A i czy pogięty pływak może zdawać egzamin w gaźniku (nie dziurawy). Z góry dzięki i jeśli taki temat był to przepraszam (mogłem go nie zauważyć).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 17:35, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Co masz na myśli pisząc "pogięty" kołnierz pływaka mysi być równy bo inaczej poziom w komorze byłby zmienny, ale jeśli jest lekko wgięty np od dołu to nie powinno być różnicy, pod warunkiem szczelności. Jak pracuje bez filtra powietrza? Oraz jak reaguje na dodanie gazu przepustnicą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawencjarz
Bywalec
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:44, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Bez filtra tak samo a na ruchy przepustnicą całkiem dobrze .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 18:15, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jak popatrzysz na gaźnik ze strony dysz to tą śrubką ze sprężynką musisz wyregulować obroty, najprawdopodobniej musisz ją odkręcić (nie wykręcić!) jak nie to będzie przyczyną to spróbuj wyczyścić gaźnik, odkręć dysze, przedmuchaj je, wykręć kopułkę pływaka i w miejsca od dysz (jak masz kompresor) dmuchnij powietrzem, może któraś rurka jest zatkana i nie podaje dostatecznie paliwa. Czy jak próbujesz ruszyć to gaśnie ? I czy jak dodajesz gazu i popuszczasz to obroty na chwilę spadają i znów są wysokie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawencjarz
Bywalec
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 6:02, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Śrubką od wolnych obrotów nic nie zrobi (patrzyłem ) ,a z miejsca rusza dobrze tylko jak jadę to wogóle nie musze trzymać manetki bo sam jedzie. A jak dodaje gazu to tak jak zwykle ale jak tylko wcisnę sprzęgło to od razu full obroty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawencjarz dnia Wto 6:06, 10 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 12:27, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
przytkaj powietrze, a później zlokalizuj gdzie ciągnie lewe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawencjarz
Bywalec
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:55, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Zdjąłem filtr no i zapaliłem i przytkałem to zgasł, czyli lewego powietrza chyba nie ciągnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 17:17, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
po co ściągałeś filtr? trzeba było z założonym filtrem, może Twój stożek jest gdzieś pęknięty albo przepuszcza na króćcu poza tym stożek stosujesz cały czas na własne ryzyko, ja bym się rozejrzał za oryginalną puszką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawencjarz
Bywalec
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:34, 12 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja bym chciał założyć oryginalny filtr tylko że nie wiem gdzie go kupić. Może Wy znacie jakieś dobre sklepy z częściami do Jawek czy Rometów gdzieś w okolicach Siedlec albo Sokołowa Podlaskiego? Był bym wdzięczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 20:25, 12 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
allegro, motobazary to podstawowe źródło zaopatrzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
051096
Początkujący
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 20:56, 12 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
napisz w dziale"KUPIE" i na pewno ktoś ci napisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawencjarz
Bywalec
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:05, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Z filtrem i bez filtra tak samo bo filtr szczelny (sprawdzałem). Dzisiaj jeszcze raz wyregulowałem zapłon, ale pali tak samo, może trzeba ustawić poziom paliwa bo tak patrzyłem to świeca jest czarna a powinna być taka jak kawa z mlekiem. Co myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 17:21, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
rozumiem, że świec jest dobrana taka jaka ma być, jeśli tak to wychodzi że dawka paliwa jest za duża, ale to gryzie się z obrotami, ja bym dalej szukał nieszczelności, jeśli dolot jest ok to pewnie uszczelniacze na wale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Nie 10:09, 15 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja miałem identyczny problem w ogarze i okazało się że były łożyska na wale i uszczelniacze padnięte . Złap za krzywkę na kole magnesowym i sprawdź czy nie masz luzu na łożyskach na wale .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawencjarz
Bywalec
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:58, 15 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Moja świeca to Iskra F95 w Jawce dobrze się spisywała. A żeby te uszczelniacze zmienić to trzeba silnik z ramy wymontowywać, czy nie? Nigdy tego nie robiłem więc się pytam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawencjarz dnia Nie 15:01, 15 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|