jawak nie może wkręcić się na obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kajdasz27
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:55, 01 Kwi 2014    Temat postu: jawak nie może wkręcić się na obroty

Witam mam taki problem iż jawak nie może wkręcić się an obroty, gaźnik regulowałem na wszystkie sposoby według tutoriali z forum i sam metodą prób i błędów, załon ustawiany również z tutoriali z forum chyba już z 6 razy i jest ok. Nowa świeca nowe platynki gaźniki zmieniałem na różne bo mam kilka czyściłem je i dalej nic. Jakieś pomysły ? bo nie mam już sił a ma iść na sprzedaż więc zależy mi na szybkiej odpowiedzi.


https://www.youtube.com/watch?v=0z5A5Kho9pc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mark
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Wto 19:10, 01 Kwi 2014    Temat postu:

Sprawdz czy paliwo dochodzi do gaznika, poziom paliwa w komorze plywaka, na ktorym rowku masz iglice? Moze to jest kwestia zapchanego filtra powietrza. Ewidentnie to jest problem dawki paliwo-powietrze.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mark dnia Wto 19:12, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 20:25, 01 Kwi 2014    Temat postu:

Zajrzyj lepiej do kondensatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajdasz27
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:42, 01 Kwi 2014    Temat postu:

Nowy kondensator,nowy filtr powietrza, paliwo dochodzi do gaźnika bo czyściłem bak nowy kranik nowy filter paliwa. iglica na 2 od dołu bo mam 4 na iglicy.
Poziom paliwa ustawiony na równo z pływakiem po dociśnięciu go do dna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 6:30, 02 Kwi 2014    Temat postu:

A jak wygląda świeca jest zalana? Czy dysze są nowej produkcji? (Lubią teraz przeholować wymiary). Spróbuj opuścić nieco iglicę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajdasz27
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:21, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Świeca nowa nie zalana suchutka pomyślałem więc jak sucha, że może za mało paliwa więc trochę zwiększyłem to już zalewało. Dysze oryginalne z tamtej epoki, mam kilka już przekładałem i nic. iglice też przekładałem na różne ząbki dalej tak samo .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 10:43, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Filtr paliwa strzałką w kierunku gaźnika czy baku ??? nie masz przesuniętej krzywki ?? Sprawdź kondensator i czy gdzieś nie ma jakiegoś nie zaizolowanego kabla w magnecie i w instalacji która biegnie do cewki WN

Ps.
Wydaje mi się że lewusa chyba łapie, ale niech inny się wypowiedzą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz1230 dnia Śro 10:44, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajdasz27
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:06, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Filtr napewno dobrze założony bo siedzę w motorkach pare lat to wiem co nieco.
Przesunięta krzywa w sensie ? że krzywa ? położenia swojego nie zmieniłą.
Kondensator nówka jak pisałem wcześniej kable też sprawne i zaizolowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 7:54, 03 Kwi 2014    Temat postu:

Spróbuj troszkę inaczej odkręć gaźnik i wlej do silnika ok 1cm3 paliwa i odpal silnik jak wkręci się wyżej niż do tej pory to coś z gaźnikiem jak nie to zapłon. Chociaż może też gdzieś lewe łapać ale to trochę za słabo buczy jak dla mnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mark
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Nie 16:42, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Przyczyną może być dziurawy pływak. Nabiera paliwa i zalewa silnik i dlatego się dusi. Spójrz na niego czy nie ma drobnych pęknięć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin