Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kajdasz27
Nowy
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:55, 01 Kwi 2014 Temat postu: jawak nie może wkręcić się na obroty |
|
|
Witam mam taki problem iż jawak nie może wkręcić się an obroty, gaźnik regulowałem na wszystkie sposoby według tutoriali z forum i sam metodą prób i błędów, załon ustawiany również z tutoriali z forum chyba już z 6 razy i jest ok. Nowa świeca nowe platynki gaźniki zmieniałem na różne bo mam kilka czyściłem je i dalej nic. Jakieś pomysły ? bo nie mam już sił a ma iść na sprzedaż więc zależy mi na szybkiej odpowiedzi.
https://www.youtube.com/watch?v=0z5A5Kho9pc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mark
Początkujący
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Wto 19:10, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Sprawdz czy paliwo dochodzi do gaznika, poziom paliwa w komorze plywaka, na ktorym rowku masz iglice? Moze to jest kwestia zapchanego filtra powietrza. Ewidentnie to jest problem dawki paliwo-powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mark dnia Wto 19:12, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:25, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Zajrzyj lepiej do kondensatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajdasz27
Nowy
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:42, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nowy kondensator,nowy filtr powietrza, paliwo dochodzi do gaźnika bo czyściłem bak nowy kranik nowy filter paliwa. iglica na 2 od dołu bo mam 4 na iglicy.
Poziom paliwa ustawiony na równo z pływakiem po dociśnięciu go do dna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 6:30, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A jak wygląda świeca jest zalana? Czy dysze są nowej produkcji? (Lubią teraz przeholować wymiary). Spróbuj opuścić nieco iglicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajdasz27
Nowy
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:21, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Świeca nowa nie zalana suchutka pomyślałem więc jak sucha, że może za mało paliwa więc trochę zwiększyłem to już zalewało. Dysze oryginalne z tamtej epoki, mam kilka już przekładałem i nic. iglice też przekładałem na różne ząbki dalej tak samo .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 10:43, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Filtr paliwa strzałką w kierunku gaźnika czy baku ??? nie masz przesuniętej krzywki ?? Sprawdź kondensator i czy gdzieś nie ma jakiegoś nie zaizolowanego kabla w magnecie i w instalacji która biegnie do cewki WN
Ps.
Wydaje mi się że lewusa chyba łapie, ale niech inny się wypowiedzą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz1230 dnia Śro 10:44, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajdasz27
Nowy
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:06, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Filtr napewno dobrze założony bo siedzę w motorkach pare lat to wiem co nieco.
Przesunięta krzywa w sensie ? że krzywa ? położenia swojego nie zmieniłą.
Kondensator nówka jak pisałem wcześniej kable też sprawne i zaizolowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 7:54, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Spróbuj troszkę inaczej odkręć gaźnik i wlej do silnika ok 1cm3 paliwa i odpal silnik jak wkręci się wyżej niż do tej pory to coś z gaźnikiem jak nie to zapłon. Chociaż może też gdzieś lewe łapać ale to trochę za słabo buczy jak dla mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mark
Początkujący
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Nie 16:42, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Przyczyną może być dziurawy pływak. Nabiera paliwa i zalewa silnik i dlatego się dusi. Spójrz na niego czy nie ma drobnych pęknięć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|