Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konrad9510
Nowy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:04, 21 Mar 2012 Temat postu: jawa50 po zalozeniu tloka przestala pracowac |
|
|
Witam, kolega ma problem z jawa50, a mianowicie wszystko ładnie paliła, tylko tłok i pierścienie były już do wymiany to kupił i założył tłok na 3 pierścienie i po tym jak to zamontował jawa przestała chodzić, co mogło się stać ?
Doprecyzuj pytanie, czy iskra jest, czy paliwo dochodzi, jaki kolega założył tłok i do jakiego cylindra. Nikt tutaj nie będzie bawił się we wróżkę. zuzia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 8:11, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ale nie pali tzn ? brak iskry ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
konrad9510
Nowy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:20, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jest iskra.
Przecież jak by iskry nie było to umiałbym se poradzić ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyl
Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:57, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ale wogóle nie odpala? z popychu też? czy łapie ale zaraz gaśnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 15:15, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
po zmianie tłoka z pierścieniami pierwsze to sprawdź kompresję manometrem, najpewniej coś zostało źle zmontowane jeśli nie było gdzieś indziej grzebane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 15:42, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
jak było wszystko ok to po co było to ruszać ? skąd pewność że tłok z pierścieniami był do wymiany. od tego trzeba zacząć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MUMIN3K
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: Śro 18:22, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A kopniak normalnie chodzi tzn. nie ciężej niż wcześniej, bo może na zamki pierścienie nie powchodziły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 16:38, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Po zmianie piersceni i tłoka dobrze jest bez zapłonu na jedynce troche sie przelecieć i po paru metrach go włączyć i powinien zapalić. A także przy składaniu powinno się cylinder wysmarować olejem np mixolem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|