Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszrjzr
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:29, 21 Wrz 2012 Temat postu: Jawa syczy |
|
|
witam
Mam taki problem, otóż gdy tłok zbliża się do gmp i wtedy gdy ma nastąpić kompresja cylinder zaczyna syczeć, czyli ewidentnie ucieka powietrze, tylko nie wiem którędy. Tłok nie jest zatarty bo to nowy komplet almotu, głowica była planowana, bo na początku myślałem że jest krzywa, przez świece też nie uchodzi bo wymieniałem już 2 krotnie. Nie wiem którędy może jeszcze uciekać bo wyczerpałem chyba już wszystkie możliwości. Sprawdzałem nawet z uszczelką i nadal nic. Dodam jeszcze, że jawa paliła jak cza, kompresja była wyśmienita, następnego dnia przychodzę próbuję kopnąć i nic. Kopałem zalany cylinder, bo zostawiłem otwarty kranik, ale chyba tyle cieczy w cylindrze nie spowodowało żadnych spustoszeń, bo mimo że paliwo nie jest ściśliwe to było go tam chyba za mało...
Jak myślicie co to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Pią 17:50, 21 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gwint na świece dobry?
Jeżeli tak a to syczenie na pewno słychać gdzieś między cylindrem a głowicą to znaczy że płaszczyzna głowicy nie przylega równolegle do płaszczyzny tuleji w cylindrze czyli trzeba dać uszczelkę najlepiej taką aluminiową ale jeżeli nie masz w bobliżu takiego sklepu to daj tam samnego silikonu wysokotemperaturowego i dobrze dokręć nakrętki zakładając głowice, zresztą najpierw przed tymi czynnościami sprawdź czy te nakrętki są dobrze dokręcone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateuszrjzr
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:14, 21 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
dawałem podkładkę aluminiową a pozatym głowica była niedawno planowana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:14, 21 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Syczy też gdy otwiera się kanał wydechowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateuszrjzr
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:17, 21 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
to nie kanał wydechowy, bo gdy tłok zmierza do gmp kanal ten jest zamknięty tak jak i kanał dolotowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 21:40, 21 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
żadnego silikonu, żadnych uszczelek albo głowica uwalona albo szpilka, na głowicy może być pęknięcie, zgaś światło i odpal może coś będzie widać, mam nadzieję ze nie poinformujesz nas za chwilę że na 3 szpilkach jeździsz jak to wielu ostatnim czasem zrobiło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
haker165
Początkujący
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Braszowice
|
Wysłany: Sob 22:04, 22 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
pod głowicę nie daje się żadnych uszczelek, tak miały oryginalne jawki i ja też tak mam, moja jawka śmiga jak zła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 6:04, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Uszczelkę pod głowicę można dać gdy głowica nie jest zupełnie równa. Piszesz że głowica była planowana czy ktoś ci czegoś przy niej nie spieprzył? Albo świeca Albo głowica innych opcji nie ma. (Ja stawiam na głowice).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Pon 16:05, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem. Też mi syczało na łączeniu cylinder-głowica. Podkładki aluminiowe czy inne cuda nic nie dawały. Więc zdenerwowałem się kupiłem za 7zł sylikon wysokotemperaturowy nawaliłem go z umiarem i skręciłem. Zostawiłem na 24h i do tej pory trzyma ( możecie na mnie hejtować że sylikon itd. ) Niestety ale taka jest jakość dzisiejszych wyrobów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateuszrjzr
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:50, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
To jeszcze nic w porównaniu z jakością mojej głowicy cx! To nie był żaden problem na łączeniu czy coś innego, tylko po prostu głowicy była... dziurawa. były tam jak gdyby pęcherzyki powietrza i w miejscu gdzie aluminium było osłabione powietrze zaczęło uciekać. Nawet wlalem wody z barwnikiem do głowicy i po minucie cała woda wyleciała.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateuszrjzr dnia Pon 16:51, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|