Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxoludek
Początkujący
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:30, 30 Maj 2011 Temat postu: Jawa słaba |
|
|
Witam, od jakiegoś czasu problem z moją jawka, a mianowicie kiedy kupiłem moją jawkę mimo praktycznie braku pierścieni dysponowała ona dużą mocą, po pewnym czasie wymienione zostały tłok, cylinder, oraz pierścienie, jawka dysponowała nadal dużą mocą, zaś od jakiegoś czasu straciła ona moc, jest strasznie słaba. Tu pojawia się moje pytanie, czy jest to może wina złej regulacji gaźnika, dodam że iglica jest ustawiona na najwyższym rowku, może to przez to ? czy może przez coś innego ? Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 12:41, 30 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jesli jest dotarta to daj iglice na 3 rowek od gory,ustaw zaplon i przeczysc gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Pon 14:22, 30 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Może łapie Ci trochę lewe powietrze. Sprawdź połączenia gaźnik- kolektor, kolektor- cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 19:07, 30 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Albo go zajechałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 16:21, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
zeby zatrzec trzeba sie natrudzic:D posprawdzaj wszytko o opisz nam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio56
Bywalec
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:57, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy Ci kompresja z pod głowicy nie ucieka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 22:45, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
regulacja gaźnika (szczególnie tak archaicznego) nie powinna robić aż tak dużej różnicy, jego zapchanie owszem ale nie regulacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oscillococcinnum
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Czw 1:22, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Może ci coś poszło w silniku? To co że nowe? Może przekatowałeś ją i walnęły pierścienie albo coś w cylindrze, byś może poszło łożysko igiełkowe, chociaż to by było czuć, ale coś ci mogło do cyla wpaść i go podniszczyć. Sprawdź z zewnątrz najpierw a jak nie pomoże to do środka zajrzyj. Proste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxoludek
Początkujący
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:12, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dodam, że ostatnio rozpoławiałem silnik, ponieważ musiałem wymienić grzechotkę. Zaś po ujżeniu tłoka zobaczyłem, że jest on z jednej strony przetarty, a podczas pracy silnika coś dzwoni, jakby pierścienie, co mnie dziwi, ponieważ jak już mówiłem było to wszystko nie dawno wymieniane. Dodam też, że po podniesieniu iglicy, faktycznie silnik nabrał troszkę mocy, zaś ostatnio znowu mam problemy z paleniem od kopa i kiedy dodaję gazu silnik gaśnie, lecz to wydaje mi się jest już przyczyną regulacji gaźnika. Lecz czy w tym przypadku, sama wymiana pierścieni wszystko naprawi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|