Jawa rozruch z kopa

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 21:11, 12 Lut 2010    Temat postu: Jawa rozruch z kopa

Witam szanownych mechaników. Laughing Mam takowy problem z jawką mustang, a mianowicie wszystko byłoby pięknie gdyby chciała odpalić z kopa. Z biegu wszystko ładnie odpala po przepchnieciu 10 metrów. Kopniak potrafi się ześlizgnąć ale wał się obraca więc to chyba nie sprzęgło? Paliwo ma i gaźnik jest dobrze wyregulowany i czysty, filtr tak samo. Ma ktoś jakiś pomysł na mój problem? Z góry dzieki.Aha i czy umialby ktoś mi wytłumaczyc jak ustawic zaplon w jasny sposób? Smile bo jeszcze do końca jej nie odkryłem heh. zdjecia byłyby mile widziane. DZIEKUJE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:40, 12 Lut 2010    Temat postu:

Sprawdź czy wszystko jest w porządku z półksiężycem , mógł się zużyć i nie zazębia dobrze .Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 21:51, 12 Lut 2010    Temat postu:

A jak to sprawdzić bez rozpoławiania silnika???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 21:52, 12 Lut 2010    Temat postu:

Półksiężyc, sprzęgło, te elementy muszą być w idealnym stanie pozatym zapłon i sama technika odpalania... Jeżeli chodzi o ustawienie zapłonu to chyba najprościej jest ustawić tłok za pomocą śrubokrętu w GMP, szczelinomierzem ustawić rozwartość platynek na 0,4mm, na śrubokręcie zaznaczyć GMP tłoka, odliczyć 2mm i zrobić podziałkę na śrubokręcie co 1 mm i cofnąć tłok(na biegu) za pomocą koła(nie wolno się polylić kierunkami) tak między 1mm a 2mm na podziałce śrubokręta, lekko przed 2mm. Teraz bierzesz w rękę bibułę lub szczelinomierz i kręcisz całym iskrownikiem tak długo, aż przerwa między platynkami wyniesie 0,05mm lub bibuła będzie wchodzić z oporem. Już powinno być dobrze, lecz warto te czynności powótrzyć od początku by zwiększyć precyzję ustawienia, dobrze jest cofać tłok za pomocą suwmiarki, lub czujnika zegarowego z przystawką, zapłon powinnien być dobrany wtedy eksperymentalnie między 2mm(moc na wyższych obrotach) a 1,5mm(lepsza ekonomika, kultura pracy i wzorowe niskie obroty). Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 22:03, 12 Lut 2010    Temat postu:

dziekuje bardzo za rade.A z odpalaniem bede musial sobie cos poradzić .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 19:10, 13 Lut 2010    Temat postu:

temat do zamknięcia czy jeszcze cos Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 14:58, 14 Lut 2010    Temat postu:

jeszcze co do sprzęgła jak masz za mocno naciągnięte to i tak wał się będzie kręcić a w nodze będziesz czuł jak by się ślizgało więc spróbuj poluźnić linkę od sprzęgła Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin