Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 21:11, 12 Lut 2010 Temat postu: Jawa rozruch z kopa |
|
|
Witam szanownych mechaników. Mam takowy problem z jawką mustang, a mianowicie wszystko byłoby pięknie gdyby chciała odpalić z kopa. Z biegu wszystko ładnie odpala po przepchnieciu 10 metrów. Kopniak potrafi się ześlizgnąć ale wał się obraca więc to chyba nie sprzęgło? Paliwo ma i gaźnik jest dobrze wyregulowany i czysty, filtr tak samo. Ma ktoś jakiś pomysł na mój problem? Z góry dzieki.Aha i czy umialby ktoś mi wytłumaczyc jak ustawic zaplon w jasny sposób? bo jeszcze do końca jej nie odkryłem heh. zdjecia byłyby mile widziane. DZIEKUJE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:40, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy wszystko jest w porządku z półksiężycem , mógł się zużyć i nie zazębia dobrze .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 21:51, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A jak to sprawdzić bez rozpoławiania silnika???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 21:52, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Półksiężyc, sprzęgło, te elementy muszą być w idealnym stanie pozatym zapłon i sama technika odpalania... Jeżeli chodzi o ustawienie zapłonu to chyba najprościej jest ustawić tłok za pomocą śrubokrętu w GMP, szczelinomierzem ustawić rozwartość platynek na 0,4mm, na śrubokręcie zaznaczyć GMP tłoka, odliczyć 2mm i zrobić podziałkę na śrubokręcie co 1 mm i cofnąć tłok(na biegu) za pomocą koła(nie wolno się polylić kierunkami) tak między 1mm a 2mm na podziałce śrubokręta, lekko przed 2mm. Teraz bierzesz w rękę bibułę lub szczelinomierz i kręcisz całym iskrownikiem tak długo, aż przerwa między platynkami wyniesie 0,05mm lub bibuła będzie wchodzić z oporem. Już powinno być dobrze, lecz warto te czynności powótrzyć od początku by zwiększyć precyzję ustawienia, dobrze jest cofać tłok za pomocą suwmiarki, lub czujnika zegarowego z przystawką, zapłon powinnien być dobrany wtedy eksperymentalnie między 2mm(moc na wyższych obrotach) a 1,5mm(lepsza ekonomika, kultura pracy i wzorowe niskie obroty). Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 22:03, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
dziekuje bardzo za rade.A z odpalaniem bede musial sobie cos poradzić .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 19:10, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
temat do zamknięcia czy jeszcze cos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 14:58, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jeszcze co do sprzęgła jak masz za mocno naciągnięte to i tak wał się będzie kręcić a w nodze będziesz czuł jak by się ślizgało więc spróbuj poluźnić linkę od sprzęgła PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|