Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adik50
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 19:21, 01 Maj 2011 Temat postu: jawa przerywa na pełnych obrotach |
|
|
mam problem jak jawa się rozpędzi na te pełne obroty na całej manetce lub pod długą górę trzymam całą manetkę to mi przerwie tak jakby paliwa brakowało. Po tym zajściu muszę mu dać mniej na chwile obrotów i potem dopiero z powrotem całą manetkę. Co mam na to poradzić???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Krzysiek787
Bywalec
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Nie 19:31, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
zwiększ mu dawkę paliwa na iglicy powinno pomóc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adik50
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 19:37, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jest jak najwyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 19:42, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to zwiększ ilość paliwa w komorze pływakowej - blaszka do góry
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adik50
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 19:44, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jaj zwiększam minimalnie to paliwo mi cieknie przelotem tak niema tego złotego środka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 20:06, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to zrób tak :
- iglica niżej rowek w dol
-a w komorze pływakowej blaszka do góry
i powinno śmigać, tylko trzeba się tym troche pobawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adik50
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 20:12, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ale jak dam rowek w dół to będzie mniej mięszanki szło i będzie słabsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 22:30, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
poczytaj procedurę regulacji gaźnika. jest na forum w tutorialach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Pon 8:25, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
To nie wina gaźnika poprostu zapłon ci się odcina mam to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 14:49, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dwa zapłony... paliwo nie dochodzi w odpowiedniej ilości do gaźnika, jak wszystko masz ok ustawione idzie ok a po czasie na pełnej manetce zaczyna przebierać to po prostu brakuje mu paliwa, ale w tym konkretnym momencie i nic tu nie da przestawianie iglicy czy ustawianie poziomu na pływaku. Zatkany masz kranik, filterek albo odpowietrznik w korku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 14:49, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no jest też taka ewentualność że przerywacz nie nie nadąża się zamykać i otwierać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 20:17, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
masz jeszcze jedno wyjście żeby sprawdzić czyja to jest wina :
- Jak silnik będzie ci przerywać to naciśnij ten guziczek do zalewania na dekielku komory pływakowej, jak będzie dobrze chodzić to musisz mieszanką się pobawić, a jak źle to przeczyść gaźnik. Jak to nie pomoże to może być problem z zapłonem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pieczer dnia Wto 10:18, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Wto 9:19, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zamała przerwa na przerywaczu i sprawdz świece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adik50
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 12:03, 03 Maj 2011 Temat postu: Re |
|
|
a możliwe że od za małej przerwy na platynkach przerywa bo mi się wydaję że jak jest za duża to przerywa?
ja miałem dużą i przerywała zmiejszyłem i też przerywa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adik50 dnia Wto 12:04, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Wto 12:04, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No to sprawdz na świecy pewien kolega powiedział mi ze jawka pojedzie na zamałej ale na wysokich sobie nieporadzi więc zwiększ przerwe na świecy chyba ze masz zbyt dużą ustawiaj od 0,3 do 0,6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|