Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adik50
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 12:11, 03 Maj 2011 Temat postu: re |
|
|
na świecy?? przecież jak jej nie ruszałem od nowości a kiedyś chodziła to dlaczego teraz miała by sie zmiejszyć??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adik50 dnia Wto 12:13, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Wto 12:48, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
najlepiej ustawić 0,4 na platynkach i 0,4 lub 0,5 na świecy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kemot176 dnia Wto 12:48, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 12:50, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli kupiłeś niewłaściwą świecę to i odległość masz złą od nowości, z tym że wtedy by przerywała od razu na wysokich obrotach a nie dopiero po przejechaniu kawałka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Wto 12:55, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A jak włożyłeś nową świece to przejechałeś jakąś trasę na niej ?? czy włożyłeś odpaliłeś i zgasiłeś ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Wto 13:18, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
przy kazdej zmianie zapłonu lub przerywacza przerwa na świecy moze nie odpowiadać zapłonowi ja tak to sobie tłumacze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Wto 14:56, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
moskit122 moim zdaniem ma rację. Może równie dobrze być odwrotnie. Na wysokich obrotach platynki nie zamykają się zawsze. Jeśli przerywanie (pracy silnika) jest cykliczne i ma swoją częstotliwość (nie jest przypadkowe) to być może platynki już swoje wysłużyły. Wymień platynki lub tylko element sprężysty. Mógł się po prostu wyrobić i nie powraca do pierwotnego kształtu. Wadliwa świeca raczej odpada bo albo jest sprawna albo nie. Skoro daje iskrę to bez względu na ilość powtórzeń w jednostce czasu. No chyba, że psuje się i zaraz się sama naprawia . Wymień te platyny i zobaczymy co dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 20:10, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nie ma szans, platynki otwierają się w 10-20% powierzchni krzywki przez resztę sę zamknięte, sprężyna przy tym musiała by być zupełnie sztywna żeby nie odbić i nie domknąć platynek a w aż takie zmęczenie materiału nie wierzę, możliwe co prawda jest wypadanie zapłonów przy wysokich obrotach poprzez pęd ale nie w standardowej jawce, ten silnik musiał by sie kręcić przynajmniej od 10 000obr a i na to sa rady (jak ktoś pisał, mniejsza przerwa dużo pomaga) no ale w normalnym silniku to na pewno nie ma znaczenia. Ja bym szukał w układzie zasilania a nie w elektryce. Przede wszystkim czysty gaźnik i dobry dopływ paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Wto 22:08, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No masz rację. Z tym, że albo zbyt twardy albo zbyt elastyczny materiał sprężynujący lecz mniejsza o to. Może po prostu brakuje jej tchu Spróbuj przejechać się bez filtra powietrza. Jeśli nie pomogą nasze forumowe rady to nie śmigaj takim tempem i po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adik50
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 15:11, 04 Maj 2011 Temat postu: problem rozwiazany temat do zamknięcia |
|
|
kupiłem nowy gaźnik i śmiga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 15:23, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a starczyło stary wyczyścić i wyregulować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Śro 18:51, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanko.
Mam silnik po generalce na dotarciu.
Który rowek na iglicy od dołu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Śro 19:19, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Bogata mieszanka czyli drugi lub nawet pierwszy no i wiecej oleju do mieszanki
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 20:50, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ale z tym olejem bez przesady, rowek drugi na pierwszym będzie sadza na świecy i możesz dać zapłon przy dolnej granicy wyprzedzenia ale wtedy słabszy będzie. Ogólnie unikaj dłuższej jazdy na równych obrotach, nie męcz na zimnym, ale nie bój się sporadycznie odkręcić manetki prawie do końca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adik50
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 18:45, 05 Maj 2011 Temat postu: temat do zamknięcia |
|
|
temat do zamknięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|