Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Wto 18:48, 31 Sie 2010 Temat postu: Jawa problem ze sprzęgłem |
|
|
Witam wczoraj jechałem sobie normalnie jawką przez miasto i zatrzymałem się na krzyżówce dałem na 1 i trzymałem na sprzęgle i nagle nie wiem skąd sama zaczęła jechać a sprzęgło trzymałem.Wyregulowałem tutaj przy manetce to było dobrze przez 5min a potem znowu się zaczęło.Ale jak odpale i wrzuce bieg to nic dopiero przejade się zatrzymam i zaczyna ciągnąć i do tego straciła moc o co kaman?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Wto 19:16, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
albo olej do wymiany albo zbyt mało oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Śro 11:00, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
mam pytanko czy można z 1 na sprzęgle cofać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamilo081
Bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:14, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
to tak miałem to samo wymieniłem ole nic to nie dało, rozebrałem całe sprzęgło kosz,tarcze i tam jest taka śruba która mi się odkręciła dokręciłem poskładałem wszystko i już było dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
haker305
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:20, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko do zakręcania kosza sprzęgła najlepiej sobie zrobić taki specjalny przyrząd! Ja miałem taki od Rysia MR-1 alecz nie pasował więc dorobiłem sobie na wzór . Robisz tak - bierzesz przekładkę w dobrym stanie (chodzi o te ząbki) tą między tarczami niepotrzebną, Do tego przynitowujesz fragment pręta. Potem bierzesz klucz nasadowy tym narzędziem chwytasz i zakręcasz ile pary w rękach, oczywiście nakrętkę zabezpieczasz.
I w ten sposób masz nieśmiertelne sprzęgło pod względem odkręcania się kosza .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tatajawa
Początkujący
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 17:30, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
sprzęgło panowie najpierw ustawiamy tą śrubą z kontrą w karterze silnika potem możemy wyregulować linka przy pancerzu, na lince (na cięgnie sprzęgłą na kierownicy) musi być luz wyczuwalny ale mały ,kilka mm,właśnie to robiłem i jest dobrze..traci moc bo się sprzęgło ślizga aż sie tarcza wytrze i robota gotowa....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|