Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 22:12, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie wiem, że zalewa, ale nie wiem czemu. Problem w tym, że to co mi poradziłeś(czyszczenie dysz i zmiana rowka na iglicy) już robiłem, ale to nic nie dało,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 23:44, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mateusz222222 napisał: | nom a dla paliwa sie nic nie stanie po takim czasie:_) ale mozna by było zmienić:_)
a to do tego mięta!! a czy my jestesmy tu po to żeby sie uczyć ortografi ? wiem jak sie pisze wrzucić poprostu tak napisałem to do wszystkich na forum czy my tu jestesmy od ortografi ??????????????? bo moim zdaniem od rozwiązywania problemów innych zgadzacie sie ze mna/? |
<b>Ja</b> na pewno jestem od ortografii , jak pewnie kilka innych osób, był bym wdzięczny za pisanie zgodnie z zasadami pisowni i gramatyki. Firefox ma funkcję podkreślania błędów, które można, przed wysłaniem posta, poprawić.
Iglica ma być na 2 rowku od dołu i jej nie ruszaj. Porządnie wyregulować blaszkę w komorze pływakowej. Sprawdzić zaworek iglicowy, czy drożny. Wreszcie zajrzeć do zapłonu, czy nie przestawiony, czy jest dobra przerwa na platynkach... Sprawdź i ustaw wszystko i dokładnie a będzie OK.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 12:46, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
AmaSoft, to wcale nie jest reguła, że iglica ma być na drugim rowku od góry...
Co do tematu to ja polecam= weź sobie wsadź NOWĄ CZYSTĄ świece f-80 z 0,4mm przerwy miedzy elektrodami. ustaw też przerwę na przerywaczu 0,4mm i zapłon ale to jest wiadome... musisz mieć też oryginalny filtr powietrza czysty, wraz z oryginalną puszką uszczelniony na połowkach (ta rurka w obudowie filtra musi być). gaźnik oczywiście już masz ustawiony tak myśle.
Zrób to proszę cie i ciesz sie w koncu jazda, jeśli będzie jawka działać po tym co tu zrobiłeś to napisz
Aha i jeszcze jedno, jak jest dość chłodno na dworze, to nie zostawiaj jawki na wolnych obrotach na zimnym silniku, bo ci świece zarzuci. tylko od razu jedź, jak silnik jest rozgrzany to wtedy bedzie ładnie chodził.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|