Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 10:00, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm , ten klin z gwoździa moim zdaniem nie był dobrym pomysłem , ciekawe ile to wytrzyma , zmieniałeś tłok ? wał ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Wto 14:48, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ok no to tak, zapłon jest w idealnym stanie tak samo ustawiony , nie dostaje lewego powietrza w żaden sposób, ale teraz jest taka sprawa jak ją odpalę to chodzi ale cięzko tzn... nie rozwija pełnych obrotów zaczyna przerywać na pełnych obrotach i tak samo jak dam pełen gaz i puszcze i dam znów natychmiastowo to gaśnie, i wtedy jej już nie odpalę, muszę wyczyścić swiece wkręcę i znów odpalę ale nie moge odpalać na gaznie bez gazu odpalę i jak słysze że załapie daje gaz i wtedy pali , ale przerywa jak dam też pełen gaz na biegu jałowym to też nie umi rozwinąć prędkości a jak zamkne kranik to odczuwam że jest troszkę lepiej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez garden92 dnia Pią 21:20, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|