Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 15:04, 19 Cze 2011 Temat postu: Jawa nie odpala |
|
|
Witam. Mam duży problem z jawką. Chciałem odpalić jawke która stała z 2 miesiące bez niczego i nie wiem czy wtedy działała. I teraz świeca jest zalana mimo dobrze ustawionego zapłonu (1,7mm przed gmp na platynach 0,4mm świeca 0,4mm) iskra jest niebieska, cewka WN sprawna, komora korbowa szczelna, simmeringi nowe. Wydaje mi się że za słabo wciąga powietrze przez gaźnik ale nie jestem pewny. Nie zapala nawet gdy wleje paliwo pod świece. Niby wydaje się że zapłon, ale właściwie jest sprawny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
matpil94
Bywalec

Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Suchowola
|
Wysłany: Nie 15:52, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
może być tak że jak dostaje za malo powietrza to mieszanka jest za bogata i dusi iskre ja mialem podobnie jak za dużo powietrza bylo a za malo benzyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 15:58, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
iglica jest na drugim rowku od góry. i jest dość niski poziom paliwa w komorze pływakowaj.
Po trudnych bojach, okazało się że iskra jest ale tylko do około 1,5 tyś obrotów, potem brak, więc przeczyściłem platyny, gąźnik zmieniłem na 14MC (chart) bo innego nie mniałem i zapaliła (przy użyciu wiertarki ) słaba nie wkręcała się, ale zapaliła teraz jest założony jinkov i przestała się odzywać ale myśle że mała regulacja i coś może bedzie. A z tą iskrą to możę być jeszcze kondensator jako ew. przyczyna (by całkowicie wyeliminować zapłon jako przyczne).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nowicjusz dnia Nie 18:38, 19 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matpil94
Bywalec

Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Suchowola
|
Wysłany: Nie 18:48, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
dobrze bylo by zmienić ten kondensator żeby wykluczyć już go z przyczyn niedomagań silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 19:39, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko że on ma z 50km max przebiegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matpil94
Bywalec

Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Suchowola
|
Wysłany: Nie 19:45, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
to pożycz od kolegi żeby nie narażać się na zbędne wydatki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 16:21, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz po zmianie kondesatora na Tesle iskra jest lepsza ale to dalej nie rozwiązuje problemu. Wydaje mi się że za łatwo się kopie lub kręci iskrownikiem. Nie mam mamometru by sprawdzić kompresje. I dość słabo ciągnie przez gaźnik, nie wiem czy nie trzebea bedzie wrócić do 14MC. A to mogą być pierścienie jak myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matpil94
Bywalec

Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Suchowola
|
Wysłany: Pon 17:56, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
to wymień pierścienie a najlepiej caly tlok i pierścienie albo sprawdź palcem kompresje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 18:17, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Palcem to sobie można w nosie pogrzebać conajmniej.. zdejmij cylinder, sprawdź odległość zamków pierścieni w tulei cylindra bez tłoka, luz tłoka w tulei cylindrowej i próg na cylindrze.. Wydech był czyszczony? Możesz spróbować jeszcze odpalić silnik bez wydechu, tylko na samym kolanku..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 19:50, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wydech sam z siebie nie jest zbyt szczelny (miało być zrobione po silniku). A ja się pytam czy wogóle może to być przyczną czy nie ma to znaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|