Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 20:18, 08 Sie 2011 Temat postu: jawa mustang problem z mocą |
|
|
Siema. Mam problem z moją jawką wygląda on tak. Jawa pali od kopa, i chodzi na wolnych obrotach idealnie lecz gdy dam full gazu to jest "wyyyyuuuwyyyuuuwyyyuu" W czym moze byc problem ? Dodam ze jawką nie da sie ruszyc z miejsca bo nie ma mocy. Ostatnio byly zmieniane pierscienie i cewka butelkowa. Zapłon i platynki przestawiałem chyba z 10razy ciągle tak samo jest. Gaznik wyczysczony na błysk. Jutro sprawdze pierscienie. kolega mi powiedzial ze pewnie mi pierscien pękł lub coś tam nie tak jest. Proszę o pomoc ! Jawką jezdzilem wczoraj w dzień ale pod wieczór zaczęło z nią sie to dziać co przedstawiłem powyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 22:12, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a wytłumacz po co 10 razy zapłon przestawiałeś? ustawienie prawidłowe jest jedno, pierścienie możesz podejrzeć przez kanał wydechowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lkk1994
Częsty bywalec
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Wto 6:18, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
kondensator padł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 20:00, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A ja bym stawial na złe ustawienie gażnika,zdus rure od filtru powietrza co idzie do gażnika bądz ją zdejmij i zobacz czy będzie inaczej chodził.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 6:08, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dodam że iskrzy na platynach, mam wymienić przerywacz ? Moze da sie jakoś pozbyć tego iskrzenia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 7:04, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli iskrzy między kowadełkami dość sporadycznie (w sesie nie cały czas) to u mnie to było normalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 7:15, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
u mnie jak na wolnych chodzi to nie iskrzy a jak dam gazu to od razu iskrzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 8:32, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No to tak: na wszelki wypadek wymień ten kondensator. Bardzo możliwe, że źle jest założony układ silnik-cylinder-głowica i ma przedmuchy.
I tak jak moskit122 sie wyraził "ustawienie zapłonu jest jedno" i po co 10 razy?
Jeszcze możliwe, że masz zatkany układ wydechowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
duszek0098
Początkujący
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:38, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
musisz przepalić tłumik benzyną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 18:52, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
duszek0098 napisał: | musisz przepalić tłumik benzyną |
Nic nie musi, na forum doradzamy a nie każemy, to co zrobi autor tematu to jego sprawa.
Jak by pękł pierścień to byś czuł brak kompresji i by nie trzymał wolnych obrotów. Problem tkwi najprawdopodobniej w kondensatorze, który to nie daje rady naładować się przy wyższych obrotach, stąd to iskrzenie przy wyższych obrotach. Chociaż pierw mozesz sprawdzić filtr powietrza, gdzie mogło coś wpaść i nie podaje odpowiedniej ilości powietrza oraz dyszę wysokich obrotów, czy aby nie jest przytkana..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|